صبح امروز و پس از پایان نشت عمومی جامعه هتلداران استان های کشور که با حضور انصاری لاری و هاشمی برگزار شد، در گفت و گویی کوتاه در خصوص تغییر ریاست عمران، اب و خدمات کیش  و معرفی سرپرست جدید این شرکت، انصاری لاری در پاسخ به سوال خبرنگار صبح کیش این تغییرات را طبیعی دانست و شایعه ربط این جابجایی به نسبت فامیلی سرپرست جدید و رئیس جمهور را رد کرد.

صبح امروز پس از پایان نشت عمومی جامعه هتلداران استان های کشور که با حضور انصاری لاری و هاشمی برگزار شد، در گفت و گویی کوتاه در خصوص تغییر ریاست عمران، اب و خدمات کیش  و معرفی سرپرست جدید این شرکت، انصاری لاری در پاسخ به سوال خبرنگار صبح کیش این تغییرات را طبیعی دانست و شایعه ربط این جابجایی به نسبت فامیلی سرپرست جدید و رئیس جمهور را رد کرد.

 

این جابجایی عجیب در شرایطی به وقوع پیوست که معارفه سرپرست جدید صبح امروز در غیاب محمدی رئیس سابق عمران، آب و عدم حضور هیچ کدام از عوامل رسانه و عدم تقدیر و تشکر از رئیس سابق معارفه به پایان رسید.

 

محمدی در کارنامه کوتاه خدمت خود در این شرکت خدمات و تصمیمات قابل توجه ایی داشته که میتوان از روابط صمیانه و مستقیم او با مردم و اصحاب رسانه اشاره کرد که این تغییر و معرفی مدیر جوان بار دیگر دل عمران اب را به لرزه درآورد.

 

همچنین از  سوابق اجرایی عرب تنها می توان عضویت در هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات در سال های اخیر و در بدو شکل گیری دولت یازدهم اشاره کرد.

 

امید است مسئولان جزیره کیش با شکستن سکوت خبری و بیان علل این جابجایی در جهت اطلاع عموم مردم و رسانه ها در معرفی برنامه ها و ایده های آتی مدیر جوان برای ادامه کار این شرکت در جزیره زیبای کیش کمی به شفاف سازی این جابجایی عجیب کمک نمایند.

 

 تنظیم : زهرا اَفسردِه
 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.