فرمانده انتظامی ویژه کیش از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه متنوع و ویژه در هفته ناجا خبرداد و گفت: هفته ناجا محل تجلی ارتباط نیروی انتظامی و مردم است.

سرهنگ رحیم جهانبخش در نشست خبری که با حضور اصحاب  رسانه کیش برگزارشد با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا با هرچه بیشتر نزدیک شدن به ساختارهای اجتماعی حس مردمی بودن را تقویت کنیم اظهار کرد: راهبرد اصلی ناجا، مردم داری، مردم یاری و برخورد حکیمانه با مردم جهت رسیدن به اهداف سازمانی است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم اولویت اصلی ما در ناجا است تاکید کرد: هدف گذاری دسترسی به اهداف پلیس همواره با در نظر گرفتن مشارکت های مردمی، بازخوردگیری از مردم صورت گرفته و در هنگام اجرای طرح ها نیز نظرسنجی و بستر سنجی در جامعه به طور قطع و یقین مورد توجه نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی ویژه کیش با تاکید بر ایجاد نظم و امنیت در جامعه و محله با بهره گیری از مشارکت های مردمی افزود: در برقراری نظم و امنیت هر محل از نیروهای همیار در طرح ها استفاده شده و پس از پایان هر طرح بازخورد آن را از سامانه های ارتباط مردمی 197و 110 مردم می گیریم.

 

وی با اشاره به برگزاری منظم و منسجم دیدارهای چهره به چهره با مردم در نشست های پلیس 197 با حضور فرماندهی، جانشین، روسای پلیس های تخصصی و معاونت های ناجا بر حساسیت های ویژه ناجا در دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردمی تاکید کرد و این هفته نیروی انتظامی را فرصتی دیگر برای تقویت ارتباط ناجا با مردم دانست.

 

سرهنگ جهانبخش با بیان اینکه « پلیس مقتدر، امین مردم» شعار سال 97 ناجا در هفته نیروی انتظامی است افزود: در شعار سال ناجا همواره بخشی به مردم اختصاص دارد که براساس راهبردهای فرماندهی کل قوا ترسیم و راهبردی شده است.

 

وی با تاکید براینکه پلیس مقتدربر پایه مولفه هایی استوار است که بدون وجود این مولفه ها اقتدار معنایی نخواهد داشت اضافه کرد: پلیس در اجرایی شدن طرح های خود نیازمند توانمندی، اختیارات، اشراف اطلاعاتی، به روز بودن، تاب آوری و توان سازگاری، سرمایه های اجتماعی و بصیرت به عنوان مهمترین مولفه های اقتدار در برقراری نظم و امنیت اجتماعی است.

 

فرمانده انتظامی ویژه کیش در تشریح بیشتر این مولفه های اظهار کرد: پلیس ضابط قضایی است و براساس قوانین کشور برای برقرای نظم و انضباط اجتماعی نیازمند اختیاراتی است که بطور مستمر در بطنی ترین پایه های اجتماعی حضور داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی جرائم خاص اجتماعی کشف، شناسایی و برخورد قاطع و شفاف پلیس را در پی خواهد داشت به روز بودن را از دیگر مولفه های اقتدار پلیس برشمرد و افزود: امروزه برخی از جرائم بربستر فضای مجازی طراحی و اجرا می شود که برای مقابله و برخورد با آن ها نیاز است تا پلیس به تجهیزات روز مجهز باشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.