فرمانده انتظامي ویژه کیش در اولین روز از هفته ناجا با حضور در منزل خانواده شهیدان "رنجبر و حسینی"، خانواده هاي معظم شهداء را نگهبان ارزشهاي جامعه دانست.

سرهنگ "رحیم جهانبخش" در اين ديدارها با اشاره به اينکه شهداء نقش بارزي در روند پيروزي انقلاب داشتند، گفت: شهداء ما نقش مجاهدان في سبيل الله را به بهترين وجه ايفاء كرده و با فداكاري هاي خود به اسلام عزت و عظمت بخشيدند.

سرهنگ "جهانبخش" با بيان اينکه خانواده هاي معظم شهداء نگهبان ارزشهاي جامعه هستند، اظهار داشت: آرامش و احساس امنيتي كه امروز بر كشور ما حكم فرماست ثمره خون پاك شهيدان است و ارج نهادن به جايگاه والاي آنها و ادامه راه شهيدان از وظايف تک تک ما مي باشد.

وي شهدا را جاودانگان تاريخ دانست و بيان داشت: عظمت ما به خاطر رشادت هاي شهدا در راه دفاع از ارزش هاي اسلامي بوده است.

فرمانده انتظامي ویژه کیش در ادامه خانواده شهداء را ميراث داران واقعي دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: پيام شهدا پاسداشت انگيزه شهادت و حمايت از خط شهيدان است که خانواده شهداء توانسته اند اين امر را به نحو مطلوب به سرانجام برسانند.

یادآور می شود، در اين ديدارها رئیس حفاظت اطلاعات، جانشین انتظامی، جانشین پایگاه دریابانی و جمعی از معاونان سرهنگ جهانبخش را همراهي کردند.

این گزارش حاکیست سروان روح اله رنجبر فرزند شهید گرانقدر "مهندس نورعلی رنجبر" و استوار سید میثم حسینی فرزند جانباز شهید" سید ابراهیم حسینی" می باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.