دسته: خبرهای بومی

فرمانده انتظامی ویژه کیش در نشست با بومیامن و صیادان جزیره کیش تعامل و همکاری تنگاتنگ بومیان و صیادان با دریابانان در امنیت دریا را امری انکار ناپذیر دانست.

سرهنگ رحیم جهانبخش به همراه رئیس عقیدتی، جانشین پایگاه دریابانی و جمعی از معاونان خود و همچنین اعضای شورای شهر و امام جمعه اهل سنت جزیره در مسجد جامع صفین حضور و به مشکلات صیادان و بومیان کیش رسیدگی کرد.

سرهنگ جهانبخش در این دیدار با اشاره به اینکه بومیان جزیره کیش ریشه چند ساله در جزیره مرجانی دارند، گفت: اگر جزیره کیش به این سطح از مقبولیت رسیده است مرهون تلاش های شما برادران بومی بوده است.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه فعالیت شما در دریا به آن جان تازه و آن را زنده نگه می دهد،گفت: فعالیت صیادان در دریا یکی از مولفه های توسعه گردشگری و بوم گردی در کیش است.

جهانبخش با تاکید بر اینکه قشر بومیان جزیره مردان الهی و پاکی هستند، خاطرنشان کرد: حضور صیادان در دریا مایه دلگرمی همکاران ما در دریابانی می باشد و کسب روزی حلال در دریا یک جهاد الهی است.

وی افزود:خانه بومیان یکی از نقاط قدیمی کیش و در حال حاضر یکی از پایگاههای اصلی گردشگری و بومی گردی در جزیره است که بخش قابل توجهی از صنعت گردشگری و بوم گردی در آن اتفاق می افتد.

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه حضور صیادان و بومیان در مساجد برای ما دلگرم کننده است، تصریح کرد: افراد مسجدی افراد اعتقادی هستند که بزهکار نمی شوند و هر چقدر مساجد پرتر شود احساس امنیت و آرامش بیشتری را ایجاد می کند.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش هدف از این دیدار را ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جزیره دانست و اظهار داشت: ما به دعوت شما عزیران بویژه شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل سنت جزیره و شورای شهر خدمت رسیدیم تا شنونده خواسته شما باشیم.
 
*حضور پلیس در جمع بومیان مایه دلگرمی بومیان و صیادان است

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در این نشست از همکاری و تعامل سازنده فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش اظهار رضایت نموده و پلیس کیش را یکی از مردمی ترین نهاد در جزیره عنوان و حضور سرهنگ جهانبخش و معاونان دریابانی را مایه دلگرمی بومیان و صیادان عنوان کرد.

شیخ یعقوب شمس افزود: دیدارهای مردمی سرهنگ جهانبخش که هر هفته در نقاط مختلف جزیره برگزار می گردد نشان از مردمی بودن فرمانده انتظامی و همکاران وی می باشد.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش با اشاره به برنامه های هفته ناجا خاطرنشان کرد: برنامه های هفته ناجا بویژه حضور درجزیره هندورابی و دیدار با مرزنشینان و ارائه خدمات به آنها و همچنین حضور کارکنان پلیس برای تامین نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم ستودنی بوده است.

گفتنی است، این جلسه پرسش و پاسخ با هدف رسیدگی به خواسته های بومیان در خصوص صیادی و حوزه ترافیکی در محل مسجد جامع صفین برگزار شد.

برچسب ها :