با پايان هفته ناجا، فرمانده انتظامي ويژه كيش در پيامي از مردم، مسئولان جزيره كيش و كاركنان انتظامي و درياباني و پليس فرودگاه كيش بابت همكاري در هفته ناجا تقدير كرد.

به گزارش صبح کیش متن كامل پيام تقدیر سرهنگ "رحیم جهانبخش" به شرح ذيل است:

با استعانت از درگاه حضرت باريتعالي، هفته گراميداشت نيروي انتظامي امسال كه فرصتي مغتنمي براي نمايش اقتدار، مهرباني و خدمت پليس به مردم عزيز و فهيم ايران اسلامي بود به پايان رسيد.

خوشبختانه در اين هفته با توجه به فرصت اندك توانستيم بخشي از توانمندي ها ، قابليت ها و عملكرد كاركنان خدوم اين نيرو را به مردم عزيز ارائه بدهيم.

امسال هفته ناجا از سیزدهم تا بیستم مهر با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" با 60 برنامه شاخص کار خود را به پایان رساند.

بدون شك توليد و حفظ امنيت يک مثلث سه ضلعي است که پليس، حاکميت و مردم سه ضلع آن هستند و تا زماني که اين سه ضلع با يکديگر در مسير برقراري امنيت وآرامش مطلوب هماهنگ نباشند امنيت برقرار نمي شود.

ترديدي نيست سهم و نقش يكايك دستگاههاي اجرايي و مسئولان محترم آن در طول هفته ناجا كه با همدلي و همراهي موجبات پيشبرد اهداف و برنامه هاي فرماندهي انتظامي ويژه كيش شدند يك نقش بي بديل و غير قابل انكار است.

در اين بين حسن نظر و عنايت مديران ارزشمند جزيره زيباي كيش، همچنين نماينده ولي فقيه و امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده كه هميشه در خطبه هاي نمازجمعه حامي طرح هاي نيروي انتظامي هستند همچنین مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد؛ همکاران پرتلاش وی و ساير مسئولان ادارات و نهادها و صنوف و هيات مذهبي،فرماندهان نظامي، اصحاب رسانه و جرايد محلي، مديركل صدا و سيماي مركز كيش و همكاران محترم آنان و اقشار مختلف مردم عزيز و همچنين كاركنان پرتلاش فرماندهي انتظامي، درياباني و پليس فرودگاه كيش در حمايت و مساعدت در برپايي مراسمات مختلف ستودني و قابل تقدير است.

بدين وسيله مراتب تقدير اينجانب و ساير همكارانم را از اين لطف بيكران شما خوبان اعلام نموده و در پايان به مردم عزيز و ولايتمدار جزيره زيباي كيش اطمينان مي دهيم تا مادامي كه خدمتگزار اين مردم شريف و مسافران و گردشگران باشيم، از هيچ تلاشي در راه اعتلاء و سربلندي اين منطقه از ميهن عزيز دريغ نورزيم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.