رئیس پلیس راهور کیش از اعمال محدودیت های ترافیکی در هنگام برگزاری نمایش های هوایی (ایرشو) در محدوده مسیرهای منتهی به محل نمایش خبرداد.

سرگرد بهرام ایمانی نسب، با اشاره به اینکه در مدت زمان برگزاری نمایش های هوایی( ایرشو ) در محدوده زمانی و مکانی این نمایش ها محدودیت های ترافیکی در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان اعمال خواهد شد اظهار کرد: تمامی مسیرهای ورودی به محل نمایش از میدان صدف و میدان فرودگاه به سمت محل اجرای نمایش های هوایی با نصب بنر، تابلوها و علایم ویژه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در مسیرها یاد شده نیروهای راهنمایی و رانندگی حضوردارند بر اهمیت توجه به قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: تمامی رانندگان باید از قوانین پیروی کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز، تغییر مسیر ناگهانی و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: از 5 آذر محدوده میدان صدف به سمت فرودگاه و میدان امام خمینی(ره)(فرودگاه) به سمت محل اجرای نمایش ایرشو در بلوار آیت الله هاشمی که مسیرهای تردد اصلی برای حضور دربرنامه ایرشو هستند نیروهای پلیس از ساعت 13 تا پایان برنامه نمایش هوایی حضور داشته و با رانندگان متخلف که از قوانین پیروی نکنند برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر آماده سازی پارکینگ مخصوص در محوطه نمایشگاه ایرشو برای بازدید کنندگان از تمامی شهروندان و گردشگرانی که با خودروهای شخصی برای بازدید از نمایش هوایی در این مکان حضور می یابند در خواست کرد به علائم مربوط به پارک خودرو توجه کرده و خودروهای خود را تنها در پارکینگ نمایشگاه پارک کنند.

سرگرد ایمانی نسب تصریح کرد: در صورتی که خودروها در محلی به غیر از پارکینگ تعیین شده و یا در معابر اصلی پارک شوند و یا در محلی پارک شوند که موجب سد معبر شود علاوه بر جریمه توسط جرثقیل به پارکینگ راهنمایی و رانندگی منتقل خواهند شد.

وی افزود: به هیچ عنوان نباید خودرو در خیابان اصلی، محل عبور خودروهای دیگر و مکانی به جز پارکینگ با شرایط تعیین شده و محل های خط کشی پارک شود.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی و مینی بوس و استفاده مشارکتی از خودرو توسط شهروندان و خانواده های گرامی از مواردی است که می تواند به کاهش ترافیک و تسهیل حرکت و پارک خودرو در محل پارکینگ نمایشگاه ایرشو کمک کند.

ایمانی نسب با بیان این مطلب تاکید کرد: محلی برای عبور تاکسی و مینی بوس به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است که باید خودروهای شخصی به این مسئله توجه جدی داشته و از ورود به محدوده خودروهای عمومی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه محل ورود و خروج خودروها به صورت جداگانه تعیین شده است توجه به علائم راهنمایی و تابلوهایی که شهروندان را به محل ورود و خروج و پارکینگ هدایت می کنند ضروری است خاطر نشان کرد: از شهروندان و گردشگران عزیزی که برای حضور در نمایشگاه هوایی از میدان صدف وارد بلوار آیت الله هاشمی و مسیر ورودی نمایشگاه می شوند تقاضا می شود از توقف در بلوار و مسیرهای عبور به شدت پرهیز کرده و با ماموران راهنمایی و رانندگی که برای کمک به آن ها و هدایت در مسیر صحیح در محل مستقر شده اند همکاری کنند.

محل اجرای ایرشو در بلوار آیت الله هاشمی از میدان امام خمینی(ره) ( فرودگاه ) به سمت میدان صدف، نخستین ورودی دست راست می باشد که توسط علائم و بنرهای مخصوص جهت راهنمایی بازدیدکنندگان مشخص شده است.

 5 تا 8 آذر97 نمایشگاه هوایی و هوانوردی با اجرای نمایش های هوایی از ساعت 14 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و فرودگاه بین المللی کیش برگزار می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.