طی حکمی از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، دکتر مظفری به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش صبح کیش در حکم دکتر مرتضی بانک خطاب به دکتر مظفری آمده است:

به استناد ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان « رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش » منصوب می شوید.

تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی با تأکید بر رونق گردشگری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهمترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضای محترم هیئت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری - صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

لازم به ذکر است دکتر غلامحسین مظفری متولد 1347 دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت و دکترای برنامه ریزی است. مظفری پیش از این در مجلس هفتم شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان نیشابور بوده و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیأت مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیر عاملی بانک شهر، عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت، معاون استاندار تهران و رئیس مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استان تهران و مستشار دیوان محاسبات کشور را در کارنامه خود دارد.

یادآور می شود پیش از این دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

بنابر همین گزارش مراسم معارفه دکتر مظفری به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین تودیع دکتر انصاری لاری ساعت 18 روز سه شنبه 13 آذرماه جاری در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.