دسته: خبرهای بومی

دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور دیدار کرد.

در این دیدار که صبح روز شنبه 24 آذر ماه انجام شد، غلامحسین مظفری مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش از حسن اعتماد رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از وضعیت موجود و طرح ها و پروژه های در دست اقدام منطقه آزاد کیش را ارائه کرد.

در این دیدار رئیس جمهور توصیه های ویژه خود را در خصوص توسعه دانشگاه‌های فعال در جزیره کیش در راستای موضوعات استارتاپ ها و فعالیت های دانش بنیان اعلام کرد.

توسعه جزیره هندورابی، موضوع کیش به عنوان پیوند دهنده اقتصاد ملی و جهانی، تسهیلات فراهم شده برای ثبت سفارش شرکت‌های خصوصی، توسعه مراکزی که به جذابیت کیش کمک کند، تأکید بر توسعه روابط با کشورهای اطراف به ویژه ظرفیت و پتانسیل کشورهای همسایه از جمله قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 از رهنمودهای دکتر حسن روحانی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

بنابر همین گزارش، توجه به زیرساخت های اساسی جزیره کیش از جمله آب و برق، توسعه فرودگاه و بندر و درخواست از رئیس جمهور به منظور توجه ویژه به جزیره کیش به عنوان پیوند دهنده سرزمین اصلی به اقتصاد جهانی از دیگر محورهای این دیدار بود.

یاد آور می شود استفاده از صندوق توسعه ملی در خصوص پروژه ها و طرح های منطقه آزاد کیش از مهمترین درخواست های دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رئیس جمهور بود. 

برچسب ها :