تمامی خدمات درماني الکترونیکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شامل پذيرش، نوبت دهي و پرداخت از طريق اپليكيشن آي كيش به زودي امكان پذیر است.

طي نشست تيم اجرايي مديريت فن آوري اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد كيش با مسئولان بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش، عمليات بارگزاري و فعال سازي پذيرش و پرداخت آنلاين بيمارستان در اپليكيشن آي كيش به منظور تسهيل در خدمات رساني درماني به شهروندان جزيره  و گردشگران در دستور کار قرار گرفت.

امير سوداگران مدير فن آوري اطلاعات و ارتباطات سازمان ضمن بيان ضرورت هوشمند سازي خدمات رساني به گردشگران و شهروندان، از اجراي سه برنامه ويژه در راستاي سهولت خدمات رساني پزشكي در جزيره كيش خبر داد. وي افزود: " علاوه بر افزودن گزینه پذيرش و نوبت دهي بيمارستان در اپليكيشن آي كيش، پرونده پزشكي متقاضيان در اكانتي ويژه براي ساكنين جزيره  قرار میگیرد و خدمات بيمه اي براي شهروندان در مجموعه خدمات كيش كارت، عملياتي است كه به زودي اجرا مي شود."

همچنين امير اميركياني سرپرست بيمارستان كيش با برشمردن خدماتي نظير پذيرش تلفني، پذيرش آنلاين و نوبت دهي و پرداخت آنلاين براي مراجعه كنندگان گفت: " زيرساخت نرم افزاري موجود در بيمارستان كيش به اندازه اي ارتقا يافته است كه ساكنين جزيره می توانند به راحتي خدمات الکترونیکی دريافت كنند. و مطمئنا با هماهنگي و ارتباط بيشتر با مديريت فن آوري اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد كيش ارائه اين خدمات مطلوب تر می شود.

در حال حاضر بيماران مي توانند با ارائه كد ملي و مشخصات خود به پذيرش بيمارستان كيش به صورت آنلاين فرآيند نوبت گيري، پذيرش و پرداخت را انجام دهند و در زمان مشخص شده خدمات درماني مورد نظر خود را دريافت کنند.

اپليكيشن آي كيش كه به همت مديريت فن آوري اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد كيش بر روي گوشي هاي هوشمند از طريق آدرس http://tourism.kish.ir/fa  قابل دانلود است، خدمات متنوع و مختلف مورد نياز را به سهولت و به صورت متمركز در اختيار متقاضيان ساكن جزیره و گردشگران قرار مي دهد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.