با توجه به برکناری علیرضا نجابت از مدیرکلی و سیمای مرکز کیش طی دو روز گذشته،شنیده‌ها حاکی از جایگزینی مهندس حامد فاتحی مدیر روابط عمومی فعلی صدا در پست مدیریت این مرکز است.

نه دی‌ماه همزمان با روز بصیرت بود که بیانیه بسیج دانشجویی جزیره کیش و انتقاد از فیلم سانسور نشده در شبکه کیش سر و صدای زیادی به پا کرد به صورتی که پخش این فیلم در نهایت به صدور حکم اخراج علیرضا نجابت مدیرکل و تعلیق و اخراج برخی کارمندان این مرکز ختم شد.

حال پس از گذشت دو روز از برکناری نجابت شنیده‌ها حاکی از جایگزینی مهندس حامد فاتحی پولادی و انتصاب وی به‌عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش در چند روز آینده است.

از سوابق مهندس فاتحی می‌توان به مدیریت برنامه‌ریزی و راهبری بیش از ده‌ها هزار دقیقه ویژه‌برنامه زنده و تولیدی داخلی و برون‌مرزی در "قرارگاه عملیات رسانه‌ای بسیج صداوسیما" به‌عنوان واحدی مستقل از گروه تلویزیونی و پذیرفته شدن این مجموعه تخصصی رسانه‌ای در بین شبکه‌های سراسری در سال‌های اخیر و در دوره مسئولیتی وی نام برد.

فاتحی به‌عنوان اولین رئیس قرارگاه عملیات رسانه‌ای و مدیر تأمین و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در بسیج صداوسیما خدمت کرده است. وی همزمان با مسئولیت روابط عمومی بسیج رسانه ملی، مهندسی فرایند برنامه‌سازی بسیج صداوسیما برای پوشش رسانه‌ای مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور را بر عهده داشته که این حوزه طی این دوران دارای نظم و نظام و رشد چشمگیری نسبت به ادوار پیشین شده و پیشرفت محسوس خود را شاهد بود، در دوره سه ساله ذکرشده تولیدات مناسبتی متعدد با رشدی قابل‌توجه در قالب ویژه‌برنامه زنده و تولیدی بسیج، سپاه و سازمان‌های مرتبط را با همکاری شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی به روی آنتن رفت.

از سمت‌های فاتحی طی دوران خدمت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
رئیس سابق مرکز بسیج دانشجویی ثارالله
رئیس حوزه بسیج دانشجویی قدر
مدیریت تولید و فنی شبکه شما در معاونت امور استان‌ها
مشاور رئیس بسیج و مدیریت روابط عمومی بسیج رسانه ملی
مدیر تأمین و پخش بسیج رسانه ملی
مدیر گردان‌های سایبری بسیج رسانه ملی
وی در سال‌های اخیر به‌عنوان کارشناس رسانه در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی حضورداشته است
تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی ازجمله "صیانت پایدار" و....
سردبیر نشریات تخصصی دانشگاهی و داخلی در رسانه ملی
دو دوره دبیر همایش‌های علمی تخصصی در دانشگاه آزاد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و برگزاری مراسم جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا

فاتحی در حال حاضر مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی است و از نیروهای رسمی قطعی در این سازمان شناخته می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.