مزار شهداي گمنام كيش در گراميداشت هفته دولت با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، غبار روبي و عطر افشاني شد.

به گزارش صبح کیش به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین گشایش جشنواره فیلم کوتاه موج که شب سه شنبه 5 شهریور در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، مسعود رهبری رییس این جشنواره از ارسال 1500 اثر به دبیرخانه جشنواره موج خبر داد و گفت: هیئت داوران بخش فیلم با تلاش شبانه روزی خود از بین این آثار توانستند 59 اثر منتخب را در افتتاحیه این جشنواره معرفی کنند.

وی افزود: سطح کیفی برگزاری جشنواره در طول سالهای گذشته و حضور فیلمسازان مطرح به همراه هیات داوران، سبب شده است جشنواره فیلم کوتاه موج کیش به یک برند ملی تبدیل شود.

رهبری تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با برگزاری جشنواره موج و توجه ویژه به استعدادهای مطرح فیلم سازی و معرفی آثار برگزیده، زمینه حضور هنرمندان داخلی را در رویدادهای فرهنگی هنری ملی و بین المللی را تقویت کرده است.

رییس جشنواره فیلم کوتاه موج اظهارداشت: حضور هنرمندان مطرح عرصه فیلم کوتاه کشور به‌عنوان میهمان یا هیات داوران جشنواره، فرصت ارزشمندی را فراهم می‌کند تا فیلمسازان جزیره کیش از تجارب و دانش این اساتید بهره‌مند شوند و سطح توانمندی خود را ارتقا دهند.

مسعود رهبری سرپرست مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تاخیر برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه موج گفت: با توجه به اینکه در اسفند پارسال با ورود شمار زیادی از گردشگران به کیش روبرو بودیم؛ پذیرش هنرمندان از لحاظ اسکان، سالن و سایر ملزومات جشنواره امکان پذیر نبود از اینرو زمان برگزاری آیین گشایش این جشنواره شهریور امسال تعیین شد.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این جشنواره از 59 اثر منتخب فیلم کوتاه موج، شش اثر (جل، زونا، تاسیان، حیوان، خوابگردها،داستان ناخدا خورشید) در سالن خلیج فارس اکران شد.

جشنواره فیلم کوتاه موج کیش هفتم شهریور با معرفی آثار برتر به کار خود پایان می دهد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.