رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح کشور در همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس در کیش گفت: امروز ما به پشتوانه انقلاب به جایی رسیده ایم که پنجه در پنجه آمریکا انداخته ایم و آمریکا فریاد می زند که از دست این ملت مستأصل و درمانده شده است.

به گزارش صبح کیش، در این مراسم سردار کمالی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب تا دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و به پشتوانه حمایت های مردم به پیروزی رسید و پس از آن دشمنان به طرق مختلف مانند جریانات داخلی کردستان، منافقان و نقشه های طراحی شده ترور سعی در نابودی آن داشتند.

وی افزود: استکبار با ناامید شدن از طراحی های خود با شروع جنگ نیابتی توسط یکی از دست نشانده های خود وارد عرصه شد و رژیم بعثی با تمام قدرت توسط کشورهای مخالف انقلاب حمایت شد.

کمالی با اشاره به آثارظاهری و معنوی جنگ تحمیلی تولد یک ملت را از رخدادهای مثبت دفاع مقدس ارزیابی کرد و افزود: در زمانی که آمریکا با تهدید توسط ناوهای خود و با یک اخم به کشورهای دیگر می تواند خواسته های خود را به کرسی بنشاند، ما به جایی رسیده ایم که می گوئیم دوران بزن در رو تمام شده و اگر بزنی، می زنیم.

وی افزود: ما در این جنگ متولد شدیم، رشد کرده، پا گرفتیم و بزرگ شده و پنجه در پنجه آمریکا انداختیم و امروز آمریکا با تمام توان خود فریاد می زند که از دست این ملت مستأصل و درمانده شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این شعار نیست که امروز آمریکا از دست موشک ها، پهپادها و تولیدات داخلی و تجهیزات ما خواب و آرام ندارد تاکید کرد: شاید آن زمان که امام راحل(ره) جنگ را برای ملت برکت خواند معنای این تعبیر برای بسیاری روشن نبود اما امروز به خوبی می توان درک کرد که امروز به برکت جنگ و سختی های آن دوران ما به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ اقتصادی است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال است که بر روی اقتصاد متمرکز شده اند اما آنگونه که باید به این فرمایش ایشان توجه نشد اما ما به عنوان نسلی که مشکلات را تجربه و تحمل وی کنیم از این فشار اقتصادی نیز بیرون آمده و آن را به فرصت تبدیل می کنیم و خواهیم دید که این فشار اقتصادی نیز برای ما تبدیل به برکت خواهد شد.

این مقام مسئول در اداره نیروی انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما به مسؤولیت در نظام اسلامی افتخار می کنیم خاطر نشان کرد: اگر مسؤولیت خود را به درستی انجام ندهیم روز قیامت پشیمان و شرمنده خواهیم بود.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.