فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ورودی بندرگاه کیش خبرداد.

به گزارش صبح کیش سرهنگ علی اصغر جمالی در این خصوص اظهار کرد: کارکنان پاسگاه شهید سید نورخدا موسوی قبل از ورود مسافران به سالن مسافربری و کنترل توسط دستگاه ایکس ری به حرکات و رفتار مرد میانسالی مشکوک شدند و ماموران این پاسگاه فرد جهت بررسی بیشتر به اتاق بازرسی هدایت کردند که در بازرسی موفق به کشف مقدار 6 کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه های در چمدان بصورت بسته های 2 کیلوگرمی جاسازی شده بود می شوند.

فرمانده پلیس کیش در ادامه افزود: همچنین براساس اخبار دریافتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در ورودی جزیره پس از حرکت خودرویی از زیر دستگاه ایکس ری، ماموران پست کنترل با تیزبینی موفق به کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل از خودروی گذر موقت مربوط به جزیره شدند.

وی افزود: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحول مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که سوداگران سودجو با ورود و توزیع مواد مخدر به جزیره زیبای کیش فای پاک این منطقه گردشگری را آلوده سازند و از همه شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، از طریق خط ارتباطی 110 موارد را به پلیس اطلاع دهند.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.