به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، بازدید ایمنی از مدارس با عنوان طرح استقبال از مهر توسط شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با همکاری اداره آموزش و پرورش در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دکتر احمدی مدیر بحران و پدافند غیر عامل در بازدید از دبستان پسرانه ابن سینا عنوان کرد: طرح استقبال از مهردر دو مرحله تا هفتم مهر در مدارس کیش اجرا می شود.
احمدی افزود: در اجرای این طرح 27مدرسه درنوبت اول و  51مدرسه درمرحله دوم مورد ارزیابی ایمنی قرار می گیرند.
 وی هم چنین اظهار داشت: تاسیسات برق، اسپلیت ها، کلیدها وپریزها، لوله کشی گاز، کپسولهای آتش نشانی، وضعیت ایمنی پله ها، کف ساختمان، نور کلاس ها، ایمنی کمدها و صندلی ها، وسایل بازی، نرده ها وپنجره ها، وسایل و تجهیزات ورزشی مدارس مواردی است که توسط کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارزیابی می شوند.
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات با ذکر اینکه هدف از بازدید مدارس پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در طول سال تحصیلی است، به وقوع آتش سوزی در یکی از انبارهای مدارس در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: به علت پیش بینی تمهیدات لازم و اقدام سریع نیروهای آتش نشانی خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .
قوامی نژاد رئیس اداره اموزش وپرورش کیش هم بابیان اینکه مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، گفت: از طریق اجرای طرح بازدید ایمنی مدارس، دانش آموزان با نکات ایمنی آشنا می شوند و انان این نکات را به خانواده ها منتقل می سازند و در نهایت با فرهنگ سازی صورت گرفته: جامعه ای ایمن خواهیم داشت.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.