پیکر پاسدار شهید ابراهیم غلامی در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد جزیره کیش شد. به گزارش صبح کیش به نقل از یایگاه خبری تحلیلی فیدار، پیکر پاسدار شهید ابراهیم غلامی از جانبازان شیمیایی 8 سال دفاع مقدس، کهدر غرب کشور و در دفاع از وطن به شهادت رسیده است ساعتی پیش در میان استقبال پرشور مسئولان و مدیران سازمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان نهادها و ارگان های مستقر در جزیره کیش، خانواده شهید، کیشوندان و رسانه های کیش وارد جزیره کیش شد.
سردار شهید ابراهیم غلامی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته و از فعالان بسیج جزیره کیش بود که با توجه به علاقه شدید به حضور در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مشکلات شیمیایی که اجازه حضور به وی با شرایط ویژه در سوریه را نمی داد تصمیم به حضور در مرزهای کشور و دفاع از حریم وطن گرفت که در حین انجام مأموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی به مقام والای شهادت نائل آمد.

شهید غلامی گرچه جانباز شیمیایی و بازنشسته سپاه بود، اما همچنان در ناحیه مقاومت بسیج کیش فعالیت مستمر و مداوم داشت.

وی با حضور در نقطه صفر مرزی در استان آذربایجان غربی و شهر اشنویه،ت به دست گروهک تروریستی پژاک به شهادت نائل شده و به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید غلامی دارای سه دختر و یک پسر بوده و از 17 سال قبل در کیش سکونت داشته است.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید صبح فردا، سه‌‌شنبه ۹ مهرماه ساعت ۹ صبح از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش واقع در میدان سعدی به سمت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد.

پیکر ابراهیم غلامی شهید مدافع وطن بعد از تشییع در جزیره کیش، به زادگاهش منتقل و در شهر بیرجند آرام خواهد گرفت.

با درود به روان پاک تمامی شهدای مرزهای آبی، خاکی و دریایی جمهوری اسلامی ایران.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.