درمراسم گرامی داشت هفته استاندارد که باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت ایران برگزار شد آزمایشگاه بهینه آزمای کیش به عنوان واحد نمونه آزمایشگاه همکار سال 98 از سوی اداره استاندارد کیش معرفی شد.

محمدرضا بهار مدیرعامل آزمایشگاه بهینه آزمای کیش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این مجموعه در سال 1394 به عنوان  اولین و تنها آزمایشگاه همکار دارای مجوز سازمان ملی استاندارد ایران و در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد افزود: این مرکز در ساختمانی به مساحت 600 متر و با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و به روز و با تلاش نیروهای جوان و متخصص در راستای استاندارد سازی، نسبت به آزمون های کالاهای ارسالی طبق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه این واحد آزمایشگاهی در سال های 96، 97 و 98 به عنوان واحد نمونه آزمایشگاه همکار از سوی اداره استاندار کیش برگزیده شده است افزود: آزمایشگاه بهینه آزمای کیش به عنوان یک سازمان فعال وپیشرو  با هدف بهبود و ارتقا  سطح کیفیت، ماموریت دارد با تکیه بر تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود و همکاران تجاری (تامین کنندگان,مشتریان و....)،  ارائه خدمات  بهینه به مشتریان، حمایت از تولیدکنندگان داخلی ،حفظ  سلامت جامعه، افزایش سطح علمی نیروی انسانی، برگزاری دوره های تخصصی و عمومی، تدوین استاندارهای بین المللی فعالیت نماید.

وی تاکید کرد: آزمایشگاه بهینه آزمای کیش به عنوان یک شرکت دانش بنیان بر این باور است که اجرای مأموریت های فوق، باحفظ کرامت انسانی، وجود انصاف و صداقت، انضباط کاری، پایبندی به قوانین، تخصص و دانش ­محوری، شایسته سالاری، همدلی، پشتکار، بهبود مستمر، خلاقیت و نوآوری و مدیریت مشارکتی امکانپذیر خواهد

به گفته مدیرعامل شرکت بهینه آزمای کیش در این مجموعه سیستم مدیریت آزمایشگاه مطابق با استاندارد بین المللی 17025     ISO/ICEاستقرار یافته است که در حوزه های صنایع غذایی و میکروبیولوژی ، تعیین ماهیت کالا ، آرایشی بهداشتی ، نساجی ، ظروف، آزمون های تایر و آنالیز دستگاهی فعالیت می کند.

وی افزود: در سال جاری واحد تدوین بهینه آزمای کیش با هدف افزایش سطح کیفیت کالاها در دو بخش پیراهن های مردانه و تی شرت های حلقوی بافت پودی موفق به تدوین استانداردهای ملی شده است.

امروزه استانداردها و استاندارد سازی نقش بسیار مهم و پر رنگی در کسب  مزیت رقابتی، افزایش سطح کیفیت و ارتقاء سلامت جامعه دارد.

بی تردید جزیره کیش با داشتن ظرفیت های بی نظیر در حوزه های مختلف و با بهره گیری از فرهنگ بالای ساکنان آن در استفاده از استانداردها در ارتقاء سطح کیفی زندگی می تواهند به عنوان پایلوت در کشور مطرح شود.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.