انتخابات بیست و دومین دوره شوراهای دانش آموزی امروز چهارشنبه همزمان با سراسر در ۳۶ آموزشگاه جزیره کیش برگزار شد و حدود ۱۱ هزار دانش آموز برای انتخاب نمانندگان خود پای صندوق های رای رفتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش به نقل از ایرنا انتخابات بیست و دومین دوره شوراهای دانش آموزی امروز چهارشنبه همزمان با سراسر در ۳۶ آموزشگاه جزیره کیش برگزار شد و حدود ۱۱ هزار دانش آموز برای انتخاب نمانندگان خود پای صندوق های رای رفتند.

آیین ویژه و آغازین این انتخابات با حضور رئیس، مسئولان  و مربیان آموزشی با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش توسط یکی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه بعثت برگزار شد و پس از آن کار رای گیری برای انتخاب حدود ۳۰۰ نماینده از میان نامزدها آغاز شد. 

در  این آیین رئیس آموزش و پرورش کیش گفت : انتخابات این دوره با شعار  بالندگی، جدیت و دانش  آموزان طلایه داران گام دوم انقلاب برگز ار شده  و جمعیت دانش آموزی در واقع یکی از زمینه های شش گانه تعلیم و تربیت یعنی مشارک سیاسی و اجتماعی راتمرین و در تصمیم سازی و تصمیم گیری امور مدرسه مشارکت می کنند. 

 جزیره کیش با حدود ۳۵ هزار نفر جمعیت و ۹۱ کیلومتربع مساحت، در آبهای خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز قرار دارد. جمعیت دانش آموزی این جزیره حدود ۱۱ هراز نفر است. 

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.