با هدف بهره برداری ساکنان استان های مجاور از امکانات جزیره کیش، کشتی های مسافری از بندر چارک به کیش در ساعات اولیه صبح حرکت می کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی منطقه آزاد کیش  گفت: در پی تلاش های مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و همکاری خوب شهردار، فرماندار و مسئولان بنادر غرب هرمزگان و چارک، کشتی های مسافربری از ساعات نخستین روز به مسافران در مسیر بندر چارک به کیش خدمات می دهند.

به گفته حسن قلی نژاد در پی این برنامه ریزی و تمهیدات پیش بینی شده، مسافران شهرهای مختلف و شهروندان بندر چارک و استان هرمزگان می توانند ساعت 6 صبح از بندر چارک به سمت جزیره کیش سفر خود را آغاز کنند.

وی افزود: جزیره کیش علاوه بر امکانات مناسب گردشگری و تفریحی، به لحاظ امکانات درمانی، دانشگاهی، فرودگاهی و .... نیز می تواند محل مناسبی برای تامین نیازهای ساکنان شهرهای غرب هرمزگان و حتی استان های مجاور باشد به همین دلیل با برقراری این خط مسافربری دریایی، هموطنان عزیزمان می توانند در ساعات اولیه صبح به جزیره کیش سفر کنند و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این موضوع علاوه بر گسترش دامنه خدمات دهی جزیره کیش در استان، چرخه اقتصادی خوبی نیز در جزیره کیش و استان هرمزگان ایجاد می کند و با افزایش متقاضیان خدمات در حوزه های دانشگاهی و درمانی، زمینه توسعه بیشتر مراکز آموزشی و درمانی در جزیره کیش فراهم می شود.

قلی نژاد در پایان تاکید کرد: ایجاد برخی امکانات و نصب برخی تجهیزات در حوزه های درمانی و یا توسعه برخی زیرساخت های دانشگاهی نیازمند افزایش جمعیت متقاضی در کیش است و چنانچه جزیره کیش به محلی برای ارائه خدمات و یا امکانات به ساکنان دیگر شهرهای استان هرمزگان و یا استان های مجاور تبدیل شود توسعه امکانات و تجهیزات بخش های آموزشی و درمانی صرفه اقتصادی برای این منطقه آزاد کشور به همراه دارد لذا این برنامه ریزی در آینده نه چندان دور منافع خوبی برای جزیره کیش به همراه دارد.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.