موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با هدف نمایش توانمندی ها و پتانسیل خود در نمایشگاه بین المللی پارس شیراز حضور یافت.

به گزارش صبح کیش موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با هدف نمایش توانمندی ها و پتانسیل خود در نمایشگاه بین المللی پارس شیراز حضور یافت.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر در محل دائمی نمایشگاه های شهر شیراز برگزار شد.
در این نمایشگاه که شرکت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، گردشگری دریایی، موسسات خدمات گردشگری و آژانس های هواپیمایی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، صنایع دستی، موزه ها و سایر صنایع وابسته حضور داشتند، موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش نیز مشارکت داشت.
موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به منظور ارایه توانمندی‌ها و پتانسیل بالای مجموعه های ورزشی، آموزشی و تفریحی خود خصوصا ورزش‌های ساحلی و دریایی در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی در این نمایشگاه حضور یافت.
ساختمان شطرنج با قابلیت برگزاری همزمان ۴۰ بازی، مجموعه سوارکاری، سالن تیراندازی با کمان، سالن تیراندازی با تپانچه، سالن های چند منظوره، فضای روباز جهت برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری رقابت های ورزشی، زمین های دهگانه تنیس و سه زمین هات کورد، سالن های ویژه برگزاری مسابقات تکواندو، والیبال، کشتی و بسیاری از رشته های ورزشی در محیطی بالغ بر ۱۸ هکتار از جمله توانمندی ها و پتانسیل ورزش جزیره کیش است که در این نمایش عرضه شد.
ورزش کیش در طول سالهای گذشته به واسطه داشتن سالن های چند منظوره با بهترین امکانات توانسته است رویدادها و مسابقات بین المللی مختلفی را میزبانی کند. ضمن اینکه بسیاری از تیم‌های ملی ایران در رشته های مختلف اردوهای آماده سازی خود را در جزیره کیش برپا کرده اند.
مهمترین ویژگی جزیره کیش داشتن سواحلی زیبا و مناسب برای برگزاری اردوها و مسابقات رشته های ساحلی از جمله فوتبال و والیبال ساحلی است که توسعه و گسترش این دو رشته در جزیره جزو برنامه های بلند مدت مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش است. ضمن اینکه این سواحل و دریای زیبا امکان برگزاری رشته های دریایی از جمله پدل برد، کایت بردینگ و ... را فراهم کرده است.
از آنجا که آموزش یکی از اولویت های مسئولان موسسه ورزش کیش است تاکنون دوره های مربیگری، داوری، آموزش دروس تئوری و عملی مربیگری، برگزاری کارگاه های ملی و بین المللی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش تاکنون میزبانی رقابت های غواصی ارتش های جهان، مسابقات غریق نجات آقایان و بانوان، مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی، مسابقات جهانی تکواندو، مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان، مسابقات کایت بردینگ و بسیاری رویدادهای دیگر را برعهده داشته است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.