معاون امور شهری منطقه آزاد کیش: در جزیره کیش شاهد هجوم ملخ های مهاجم نیستیم و ملخ های مشاهده شده در سطح شهر ملخ های بومی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مهندس آقازاده معاون امور شهری منطقه آزاد کیش در مورد شایعه هجوم ملخ ها به این جزیره گفت : در سال‌های که با فراوانی باران در زمستان همراه هستیم، اوایل بهار با افزایش تعداد ملخ‌ها روبرو هستیم که با توجه به این شرایط در سال قبل هم با این مورد مواجه بودیم که البته به‌ استثنای کیش در تمامی شهرهای ساحلی هرمزگان شاهد هجوم ملخ‌های مهاجم بودیم.

وی افزود: در مورد هجوم ملخ ها به جزیره کیش هم باید اعلام کنم که تاکنون با ملخ‌های مهاجم روبرو نبوده‌ایم و صرفا روز جمعه در پارک‌های سیمرغ و نیلوفر حشراتی مشاهده شد که با کنترل همکاران من در مکان‌های ذکرشده تنها سنجاقک‌هایی کوچک و تعدادی ملخ محلی مشاهده‌ شده و از ملخ های مهاجم در این اماکن خبری نبود.

مهندس آقازاده در مورد تصاویر منتشر شده در فضای اشاره کرد: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی را مشاهده نموده ام که البته این تصاویر آرشیوی بوده و مربوط به سال های قبل بوده و در کل مربوط به جزیره کیش نیز نبوده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.