فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف98 درصدی جرایم سایبری از ابتدای سال خبرداد.

سرهنگ "علی اصغر جمالی" در کارگروه تخصصی فضای مجازی این فرماندهی از کشف 98 درصدی جرایم سایبری و افزایش بیش از 90 درصدی جرایم در جزیره کیش خبر داد.

وی ضمن تشریح برخی از فعالیت های پلیس کیش در 11 ماهه سال جاری گفت: توجه به افکار عمومی در هرزمان و شرایطی از وظایف پلیس است.

رئیس پلیس کیش تأکید کرد: بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی و همکاری با سایر دستگاه ها برای انتشار و اطلاع رسانی رخدادهای مهم و قابل توجه مردم ضروری است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش بهترین راه برای کاهش جرایم را گسترش برنامه های آموزشی هدفمند و با کیفیت دانست و گفت: نسبت به مصادق ها راهکارهای عملی پیشگیری به مردم گفته شود تا شاهد کاهش جرایم باشیم.

این مقام انتظامی ظرفیت حضور پلیس و رده های همکار در برنامه های آموزشی مساجد، مدارس،دانشگاه ها و بهره مندی از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی را به صورت هدفمند مفید دانست.

سرهنگ جمالی گفت: در روزهای پایانی سال بنا بر تعامل انجام شده آموزش های غیرحضوری را با استفاده از ظرفیت کمیته های تخصصی درون و برون سازمانی گسترش خواهیم داد .

برخورد با ناهنجاری ها خط قرمز پلیس کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت:  اجرای طرح های برخورد با هنجارشکنان در فضای حقیقی و مجازی را تشدید خواهیم کرد و برخورد با ناهنجاری ها خط قرمز ما است.

وی افزود: کلیه رده های انتظامی، پایگاه دریابانی ،پلیس فرودگاه اعم از گشت های امنیت اخلاقی، پلیس راهور و سایر رده ها در قالب تیم های تخصصی محسوس و نامحسوس با ناهخنجاری ها برخورد خواهند کرد.

جمالی ادامه داد: شناسایی و کنترل با هنجارشکنان در فضای مجازی را بطور جدی دنبال و آموزش های مرتبط را تقویت خواهیم کرد.

ارشد ترین مقام انتظامی در کیش فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای ارتقاء و حفظ احساس امنیت با همکاری فعالان در این عرصه دانست.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: برخورد کارکنان پلیس در اجرای طرح ها باید در جایگاه یک پلیس تراز جامعه اسلامی و بسیار حکیمانه باشد که این موضوع مورد انتظار و تأکید می گردد.

گفتنی است،پل های ارتباطی 110 برای مأموریت های پلیسی، 120 برای موضوعات ترافیکی پلیس راهور و 197 برای ارائه انتقادات، پیشنهادات و تقدیر از پلیس کیش آماده پاسخگویی به مردم  عزیزمان هستند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.