رئیس پلیس راهور کیش از تمدید زمان تعویض پلاک های جدید جزیره کیش خبرداد.

سرگرد "بهرام ایمانی نسب" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در انتظامی ویژه کیش با هدف کاهش ازدهام جمعیت در مرکز تعویض پلاک  زمان اختصاص پلاک های جدید جزیره کیش به سال آینده موکل گردید.

وی ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا می طلبد همه عزیزان به توصیه های شورای سلامت توجه جدی داشته، از منزل خارج نشوند و در صورت ضرورت برای نقل و انتقال و أخذ گذر موقت به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند.

بهرام ایمانی نسب اظهار داشت: کلیه نوبت های أخذ شده برای تعویض پلاک از طریق سیستم آی کیش برای سال آینده محفوظ بوده و به محض اختصاص مجدد پلاک ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور کیش خاطرنشان کرد: همه عزیز می توانند با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی این پلیس را در تأمین و ارتقاء فرهنگ ترافیک یاری کنند و مرکز فوریت های ترافیکی پلیس راهور با شماره 120 در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی می باشد.

گفتنی است طرح تعویض پلاک های قدیمی در جزیره کیش در 6 ماهه دوم سال جاری بر اساس ابلاغیه راهور ناجا اجرایی و تاکنون بیش از 60 درصد خودروها دارای پلاک جدید می باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.