کلیه افرادی که حسب ضرورت نیاز به سفر به جزیره کیش را داشته باشند، ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری پیش از دریافت کارت پرواز می‌باشند.

به گزارش صبح کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش، با تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای سلامت کیش در راستای محدود سازی جزیره زیبای کیش به منظور حفظ سلامت ساکنین محترم جزیره کیش و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا، کلیه مسافرین ورودی به این جزیره ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری می‌باشند و تنها کیشوندان، دانشجویان، شاغلین، کارکنان، مامورین اعزامی، افراد مقیم جزیره و خانواده ایشان در کیش که نیاز به انجام سفر ضروری به این جزیره را دارند توسط هواپیمایی کیش پذیرش و کارت پرواز دریافت خواهند نمود.

از این رو فروش گروهی و یا تور ممنوع شده و کلیه مسافرین، قبل از دریافت کارت پرواز نیز ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری و تحویل آن به مسئولین ایستگاه هواپیمایی کیش در مبدا پرواز خواهند بود.

لازم به ذکر است جهت کنترل قیمت بلیط در کلیه دفاتر فروش، ایستگاه ها، آژانس های مسافرتی، سایت ها و پای پرواز قیمت یکسانی برای بلیط ها ارائه می گردد. لذا به کلیه افرادی که حسب ضرورت نیاز به تهیه بلیط دارند توصیه می گردد از مراجعه حضوری تا حد امکان خودداری نمایند.

 گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیماها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودروهای حمل و نقل کادر پروازی، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار دهد

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.