رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن آزمایش 6 نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هرمزگان به 112 نفر رسید.

به گزارش صبح کیش حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۲۰ امروز شبکه خلیج فارس افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۶۰ بیمار دارای علایم بیماری حاد تنفسی بستری و ۷۲۰ نفر مرخص شده اند. از ۵۲۵ نفر نیز تست گرفته شده است.

وی گفت: از این شمار تست ۲۹۸ نفر منفی و تست ۱۱۲نفر مثبت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۹۲بیمار کرونا با حال خوب از بیمارستان مرخص شدند .

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار اضافه شد که۳ نفر در بندرعباس و ۲ نفردر جزیره کیش و یک نفر در میناب هستند.

فرشیدی افزود:به علت افزایش شمار مشکوک ها آزمایش ۷۵ مورد مشکوک به تهران ارسال شده است که ۴۸ ساعت آینده نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ازبیماران کرونا در هرمزگان کسی فوت نکرده است. تعداد فوتی های ناشی از این بیماری همان ۹ نفر گذشته است.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا ۶۱ نفر در بندرعباس، ۱۲ مورد در قشم، ۲۳ مورد در کیش، بندرلنگه، میناب و رودان هرکدام ۳ مورد، پارسیان، بستک ۲ مورد و جاسک و حاجی آباد و بندرخمیر هر کدام یک مورد است.

وی گفت: شهرستان بشاگرد و سیریک و بوموسی تاکنون تنها منطقه سفید در استان است که هیچ مورد آلوده‌ای ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر که از منزل بیرون نرفته اند به این بیماری مبتلا شدند و علت آن این است که افرادی از خانواده که از منزل بیرون می روند باید بیشتر دقت کنند که ویروس را به منزل نیاورند.

فرشیدی همچنین با اشاره به اینکه ورودی های استان کنترل می شود افزود:کسی که کار ضروری ندارد به هرمزگان نیاید زیرا تا کنون اثبات نشده که هوای هرمزگان باعث کندی رشد بیماری کرونا می شود.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.