سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه این شرکت هیچ برنامه ای برای تعطیلی یا کاهش ساعت فعالیت های جایگاه های سوخت ندارد گفت: مردم به شایعات توجه نکنند زیرا سوخت به میزان کافی موجود است.

حامد ملازاده صادقیون اظها رکرد: متاسفانه هر چند وقت یک بار در شبکه های مجازی شایعاتی منتشر می شود که موجبات نگرانی مردم را فراهم می کند.

وی با اشاره به تلاش های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور افزود: به اطلاع همه شهروندان عزیز عرض می کنم که با تلاش همکاران در سراسر کشور و هرمزگان هرگز تعطیلی هیچ پمپ بنزینی را نخواهیم داشت و در همه مخازن به اندازه کافی بنزین ذخیره وجود دارد.

صادقیون با بیان اینکه مردم ما خاطرات خوبی از زحمات شرکت پخش در طول تاریخ دارند و شرکت پخش حدود 70 سال خدمت رسانی صادقانه به مردم داشته تاکید کرد: در زمان جنگ و بمب باران، اعیاد، عزاداری، ایام نوروز و غیره همواره کارکنان این شرکت خادم مردم بوده اند و به همه مردم این اطمینان خاطر را می دهم که هیچ برنامه ای برای تعطیلی و حتی کاهش ساعات عرضه سوخت نداریم و به صورت 24 ساعته خدمات به شهروندان ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که بیماری کرونا همه مردم را تهدید می کند ما با رعایت تمامی ملزومات بهداشتی آماده ارائه خدمات به مردم هستیم و مردم بدون توجه به شایعات و با خیال راحت هر زمان نیاز به سوخت دارند به جایگاه ها تشریف برده و سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.