ثبت نام در سامانه سلامت شورای سلامت کیش شرط بازگشت کیشوندانی که با توجه به تاکید بر ماندن در کیش و لغو سفر، به مسافرت هاي نوروزي رفتند، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش ساكنان جزيره که براي مسافرت از جزیره كيش خارج شده اند مي بايست با تلفن همراه خود به سامانه APP.TELEKISH.IR مراجعه و پس از ثبت نام، اطلاعات خواسته شده خانوادگی و سلامت خود را اظهار کنند.
پس از ثبت نام در این سامانه کارشناسان شورای سلامت کیش با افراد تماس گرفته و برای بازگشت آنها به کیش برنامه ریزی می کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه بیش از 15 هزار نفر در ایام تعطیلات جزیره را ترک کرده اند و هیچ ضرورتی برای بازگشت با عجله افراد وجود ندارد، گفت: ابتدا پیامکی برای همه افراد خارج شده از سوی سامانه 10000934 ارسال می شود و بعد از آن افراد باید در سامانه خود اظهاری اطلاعات خود را وارد کنند.
غلامحسین مظفری با تاكيد بر انجام آزمايش کرونا براي ساكناني كه از جزيره خارج شده اند گفت: اين آزمايش ابتدا در تهران و سپس در پنج شهر ديگر انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تشکر از مجموعه صداو سیمای مرکز کیش و فعالان فضای مجازی برای اطلاع رسانی های دقیق و به هنگام، خواستار توجه همه همشهریان به توصیه های بهداشتی برای کمک به کادر بهداشت و درمان جزیره شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.