از بین این بیماران، تا امروز از هزار و ۴۱۲ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلاء کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه آزمایش هزار و ۱۰۰ نفر منفی بوده و ۲۶۵ نفر هم مثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، حسین فرشیدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: از زمان شیوع کرونا تاکنون هزار و ۵۶۶ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۰۸ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۱۶۸ نفر نیز هم‌اکنون بستری هستند که ۲۷ نفر در بخش آی‌سی‌یو قرار دارند.

وی عنوان کرد: از بین این بیماران، تا امروز از هزار و ۴۱۲ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلاء کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه آزمایش هزار و ۱۰۰ نفر منفی بوده و ۲۶۵ نفر هم مثبت شده است.

فرشیدی خاطرنشان کرد: طی یک روز اخیر نتیجه آزمایش کرونای ۱۱ بیمار دیگر در استان به ترتیب در جزیره قشم ۶ نفر، بندرعباس ۲ نفر، کیش ۲ نفر و پارسیان ۱ نفر مثبت اعلام شد و بر این اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به ۲۶۵ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: از مجموع ۲۶۵ بیمار مبتلا شده به کرونا تاکنون ۲۱۵ نفر پس از طی دوره‌ی درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند تا ادامه درمان را به مدت ۱۴ روز در نقاهتگاه‌ها طی کنند و ۳۲ بیمار نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌ها بستری هستند. شمار فوت‌شدگان نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۸ نفر است.

وی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۳۴ مورد، کیش با ۴۵ مورد، قشم با ۲۸ مورد، میناب با ۲۷ مورد، بندر لنگه ۷ مورد، حاجی آباد ۶ مورد، رودان ۶ مورد، پارسیان ۶ مورد، بستک ۳ مورد، بندر خمیر ۲ مورد و جاسک یک مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می‌شوند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.