خبری دیشب در فضای مجازی دست به دست شد که تولید کنندگان ماسک شرکت ساز و برگ  کیش به کرونا مبتلا شدند و ماسک های تولیدی این شرکت آلوده است .

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، خبری دیشب در فضای مجازی دست به دست شد که تولید کنندگان ماسک شرکت ساز و برگ  کیش به کرونا مبتلا شدند و ماسک های تولیدی این شرکت آلوده است .
این ماسک ها که بیش از سه هفته است در داروخانه های کیش توزیع شده است و تقریبا همه مردم از آن استفاده می کنند حالا با انتشار خبر ابتلای چند کارگر تولید کننده این کارخانه به کرونا مردم را نگران کرده است.
سعیدصومعه رئیس اداره استاندار کیش در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صداوسیما گفت: شرایط تولید و مراحل ضدعفونی ماسک ها کاملا استاندارد است و اگر فردی که در خط تولید نقش دارد به ویروس هم مبتلا باشد باز در انقال ویروس از طریق ماسک نقشی ندارد.
وی با اشاره به اینکه ماسک ها پس از بسته بندی با تابش اشعه یو وی و قرارگرفتن درگرما و اتوکلاو ضدعفونی می شوند گفت: مردم نگران استفاده از ماسک و انتقال بیماری نباشند.
دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش هم در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صداوسیما ابتلای تعدادی از کارکنان این شرکت به کرونا را تایید کرد و به مردم اطمینان داد ماسک ها عامل انتقال ویروس نیستند.
وی گفت: این ماسک ها پس از تولید کاملا ضدعفونی می شوند و مردم نگران استفاده از ماسک ها نباشند. 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.