رئیس پلیس راهور کیش گفت : بیرون انداختن ماسک از پنجره خودرو تخلف محسوب می‌شود و راننده آن خودرو مبلغ ۳۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح کیش سرگرد " بهرام ایمانی نسب "  ضمن بیان این خبر اظهار کرد: حدود هفت ماه از آغاز شیوع بیماری کرونا گذشته است و در این مدت مباحث آموزشی و نکات مهم بهداشتی بار‌ها و بار‌ها از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌ها به طرق مختلف در اختیار آحاد شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده دقیقاً همانند پرت کردن زباله به بیرون از خودرو می‌باشد ادامه داد: قانون گذار برای این تخلف، جریمه تعیین نموده است و مأموران پلیس راهور، به محض مشاهده اینگونه تخلف با آن طبق قانون برخورد خواهند نمود.

ایمانی نسب ادامه داد: از این رو هنوز هستند تعداد معدودی که بهداشت محیطی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به پرت کردن دستکش و ماسک خود از پنجره خودرو به بیرون می‌نمایند و با این کار خود علاوه بر آنکه محیط زیست پیرامون ما را آلوده نموده اند باعث انتقال بخش اعظمی از آلودگی‌ها به اطراف و خیابان می‌نمایند.

وی گفت: همان گونه که در قبل نیز شاهد بودیم پلیس راهور فاتب با راننده‌ای که اقدام به پرت کردن ته سیگار خود به بیرون از خودرو و آلوده نمودن محیط زیست نموده بود برخورد قانونی کرد و وی را مجاب به برداشتن آن ته سیگار نمود.

سرگرد ایمانی نسب افزود: انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده دقیقاً همانند پرت کردن زباله به بیرون از خودرو می‌باشد که قانون گذار برای این تخلف، جریمه تعیین نموده است و مأموران پلیس راهور، به محض مشاهده اینگونه تخلف با آن طبق قانون برخورد خواهند نمود.

رئیس پلیس راهور کیش از رانندگان خودرو‌ها در تمامی روز‌ها بویژه ایامی که درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات، به هیچ وجه اجازه ندهند سرنشینان خودرو از پنجره اتومبیل زباله و یا ماسک و دستکشی را به بیرون پرتاب نمایند چرا که مسئولیت اقدامات و حرکات سرنشینان هر خودرو متوجه راننده آن است و این راننده است که مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جریمه پرت کردن زباله از خودرو به بیرون ۳۰ هزار تومان می‌باشد که در سوابق وضعیت تخلفات راننده ثبت خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.