معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش از ثبت بیش از ۶ هزار تخلف رانندگی در سه هفته گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش صبح کیش، سرگرد محمد زنگانه با اشاره به افزایش روند تخلفات راهنمایی و رانندگی در  کیش گفت: ۷۵ درصد تخلفات از سوی ساکنان جزیره انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای شهریور شاهد افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش هستیم افزود: متاسفانه با وجود تمامی تذکرات و هشدارهایی که در این خصوص داده می شود از ابتدای شهریورماه جاری هر هفته بر تخلف گزارش شده از سوی پلیس راهور افزوده شده است.
زنگانه توضیح داد: درهفته اول شهریور تخلف ۲۲۶۶ مورد بوده است و این رقم در هفته دوم به ۲۴۱۲ و هفته سوم ۲۴۳۸ مورد افزایش یافته است.
وی عمده تخلف انجام شده در این بازه زمانی را عدم رعایت حق تقدم در میادین، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم عابرین پیاده، عدم استفاده از کمربند ایمنی و نداشتن معاینه فنی برشمرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه میادین جزیره، بلوار تهران و محدوده بازار مرکز تجاری محل های پرحادثه هستند تاکید کرد: با افزایش تخلفات که مسبب بیش از ۷۵ درصد آن نیز کیشوندان هستند زنگ خطر ترافیکی در کیش به صدا درآمده است.
وی با تاکید بر رصد دائمی پلیس با استفاده از نیروهای محسوس و غیرمحسوس در سطح شهر و برخورد قاطع با متخلفان افزود: در هفته اول شهریور ۲۷ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت، هفته دوم ۳۴ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت و هفته سوم ۳۰ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف از سوی پلیس راهور توقیف و اعمال قانون شدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.