فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این جزیره خبر داد.

 سرهنگ "علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور کاهش جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی با تلاش مضاعف کارکنان این فرماندهی در 72 ساعت گذشته تعداد 8 نفر از سارقین و خریداران اموال مسروقه، 12 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در جزیره کیش دستگیر و بیش از 220 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
وی افزود: پس از تحویل بیش از  18  فقره از اموال مسروقه به صاحبان آن ، متهمان جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام گردیدند.
فرمانده پلیس کیش گفت: توقیف 22 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور شارژی متخلف از دیگراقدامات صورت  گرفته در این طرح بوده است.
سرهنگ جمالی همچنین اضافه کرد: اقلام سرقتی معمولاً از اماکن متروکه و منازلی که ساکنان آن در آنجا حضور نداشته اند به سرقت رفته است که با بررسی های انجام شده منشاء بسیاری از این موارد اعتیاد بوده که به خاطر آن دست به سرقت می‌زنند.
جمالی یادآور شد: در طول برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کردند، پرونده های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع محترم قضائی ارجاع داده شده است.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش موفقيت مطلوب در این طرح ها را حاصل همکاري و مشارکت بسيار خوب شهروندان از طریق تماس با 110 دانست و از شهروندان خواست جهت حفظ امنیت پایدار با پلیس همکاری داشته باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.