مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش از دستگیری عامل  وضارب درگیری در اسکله تفریحی کیش خبر داد.

به گزارش صبح کیش، مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش از دستگیری عامل  وضارب درگیری در اسکله تفریحی کیش خبر داد.

شب گذشته ساعت 3 بامداد طی اعلام تماس مردمی به مرکز فوریت های پلیسی 110  مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح و مجروحیت یک جوان در اسکله تفریحی جزیره کیش، گشت کلانتری پلیس در صحنه حاضر و پس از اعزام مجروح به بیمارستان، مراتب شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

گفتنی است با هماهنگی و دستور دادستان جزیره کیش و اقدامات فنی و پلیسی کارکنان پلیس کیش مخفیگاه ضارب شناسایی و در بازرسی از خودرو وی وسیله ضرب و جرح آلوده به خون پیدا شده و فرد خاطی پس از حدود 10 ساعت دستگیر گردید.

در بررسی های اولیه انگیزه فرد از درگیری، اختلاف شخصی بوده که منجر به ضرب و جرح با شئ برنده تیز گردیده، که تا این لحظه ضمن ابراز امیدواری فرد مجروح در بیمارستان کیش حال عمومی وی مساعد اعلام شده و در حال مداوا است.

در پایان این اطلاعیه خاطر نشان می گردد: پلیس مسئول نظم و امنیت جامعه است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن نظم و امنیت مردم را نمی‌دهد و مشارکت مردم از طریق برقراری ارتباط با پلیس 110 و راه اندازی پایش تصویری می تواند کمک شایانی به پلیس در حفظ امنیت در جزیره کیش نماید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.