رئیس اداره امور دریایی کیش گفت: برای ارائه خدمات در حوزه امداد و نجات دریایی نیازمند راه اندازی ۴ پایگاه مرکزی با بهره گیری از ۴ شناور مجهز هستیم.

به گزارش صبح کیش، عبدالهی گفت: در جزيره كيش اداره بنادر و دریانوردی کیش متولی اصلی امداد و نجات دریایی است و بقیه ادارات مرتبط نیز در خصوص امدادرسانی کمک می‌کنند.وی گفت: پلاژ آقایان و بانوان در جزیره کیش با توجه به وجود ناجيان و ديده بان برای شنا در نظر گرفته شده است و در ديگر سواحل شنا ممنوع است.

رئیس اداره امور دریایی کیش گفت: اگر قرار باشد كه پايگاههاي امداد و نجات در كيش راه اندازي شود، چهار پایگاه امداد و نجات دریایی به عنوان یک پایگاه مرکزی و سه پایگاه جانبی با چهار شناور مجهز برای مانور در تمامی شرایط آب و هوایی با ۱۶ نفر نیروی متخصص به همراه تجهیزات امدادی برای حضور در حوادث دریایی در جزیره کیش نیاز است.

عبدالهي در خصوص كمبود تجهيزات امداد و نجات در سواحل كيش، گفت: اسكله تفريحي جزيره كيش از شش ماه پيش براساس مكاتبات به موسسه ورزش و تفريحات سالم واگذار شد و باله سمت راست اين قسمت براي كنترل شناورها و رعايت نوبت دهي شناورها در اختيار امور دريايي كيش قرار دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.