دسته: خبرهای بومی

فروشگاه بزرگ یا همان هایپر مارکت پاندا را تقریبا همه در جزیره کیش به خوبی می شناسند.

فروشگاهی که سابقا در کنار پردیس 2(جنب ساندویچ سرد هایدا) فعالیت می کرد و بعد از آن به شعبه جدیدش را در کنار میدان هرمز ساخته و به مدت 2 ماه با بنر قرمز رنگ مندرج به کلمه به زودی نظر همه را به خود جلب و همگان را به انتظار بازگشایی نشاند.

فروشگاه بزرگ یا همان هایپر مارکت پاندا را تقریبا همه در جزیره کیش به خوبی می شناسند.

فروشگاهی که سابقا در کنار پردیس 2(جنب ساندویچ سرد هایدا) فعالیت می کرد و بعد از آن به شعبه جدیدش را در کنار میدان هرمز ساخته و به مدت 2 ماه با بنر قرمز رنگ مندرج به کلمه به زودی نظر همه را به خود جلب و همگان را به انتظار بازگشایی نشاند.

اما انتظارها به سر رسید و اول فروردین 1395 مصادف با رونمایی و افتتاح این هایپر مارکت بزرگ بود .

هایپری بزرگ با اجناسی که مندرج به قیمت های بسیار مناسب ، تنوع اجناس فوق العاده ، محیط مناسب و دکور بندی خوب بود. حداقل در روز افتتاحیه چنین به نظر می رسید.

این ها برای روز اول و افتتاح بسیار خوب بود اما هر چه از ساعات و روزهای اولیه افتتاح این هایپر مارکت گذشت وضعیت داخل آن و مشکلات بیرون آن بیشتر نمود پیدا کرد.

از پارک کردن خودروهای مشتریان در حاشیه خیابان منتهی به این هایپر مارکت و رو به روی درب ورودی اصلی هایپر مارکت ، پارک در کنار باغ راه و اشغال خیابان تا ایجاد ترافیک و دردسر برای نیروی های زحمت کش راهنمایی و رانندگی کیش بود.

این در حالی بود که پارکینگی که مسئولان این هایپر مارکت برای پارک خودروها در نظر گرفته بودند ، واقع در پشت این هایپر و خارج از دید معمولی مشتریان بود و متاسفانه هیچ تابلوی هدایت و راهنمایی برای رانندگان به پارکینگ در کنار این هایپر مارکت وجود نداشت.(تابلوهای هدایت به سمت پارکینگ 3 روز بعد از افتتاحیه نصب شدند)

مشکلات داخلی این هایپر مارکت اما بیشتر از مشکلات بیرونی آن به چشممان آمد.

پاندایی که در روز افتتاحیه دیده بودیم ، با پاندایی که امروز (7 فروردین 95) به چشم می دیدیم ، تفاوتی از زمین تا آسمان داشت.

قفسه های شکسته و به هم ریخته شده ، محیط کثیف و نامرتب ، راهروهای بسته شده ، کمبود اجناس در قفسه ها ، صف های طولانی اتاق پرو و ...

مواردی که با اندکی برنامه ریزی و پیش بینی و همچنین استفاده از تجربیات دیگران هرگز به وجود نمی آمدند.

استفاده از نیروی انسانی بیشتر و با تجربه تر ، آموزش صحیح به نیروهای انسانی ، استفاده بهینه تر از فضای داخلی ، استفاده بهتر از تکنولوژی و ... از مواردی است که اگر در پاندا رعایت می شد هرگز شاهد این اتفاقات در این هایپر مارکت نبودیم.

باید دید مسئولان این هایپر مارکت بعد از تعطیلات و در زمان افت گردشگر در کیش چه فکری به حال وضعیت این فروشگاه بزرگ خواهند داشت.

صبح کیش حق مسئولان هایپر مارکت پاندا در ارسال پاسخ به این مطلب و انتشار آن را محفوظ می داند.

شما کیشوندان عزیز نیز می توانید موارد و مشکلات خود را در مورد این هایپر مارکت به ما ارسال کنید.

    

برچسب ها :