جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ايستادن ايران اسلامي بر قله هاي افتخار از زحمات معلمان سرچشمه مي گيرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ " فرج نظری" در دیدار با رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک روز معلم با اشاره به جايگاه و مقام معلم در جامعه، بيان داشت: امروز ايستادن ايران اسلامي بر قله هاي افتخار از زحمات معلمان سرچشمه مي گيرد و معلمان با توليد و انتقال علم بستر ساز رشد و تعالي جامعه اند.

وي گفت: کساني که در حوزه هاي مختلف کشور خدمت مي کنند،همان دانش آموزان ديروز هستند که از خوشه هاي علم معلمان بهره مند شده و ثمره تلاش معلمان دلسوز هستند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان پیشگامان تولید امنیت جوامع انسانی هستند و به تحقیق میان امنیت و نظم اجتماعی و تعلیم و تربیت رابطه ای عمیق وجود دارد، ادامه می دهد؛ جایگاه موثر تعلیم و تربیت در تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران وظیفه همگان را نسبت به پاسداشت شأن و شرافت معلمان و استادان این مرز و بوم صدچندان می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطر نشان کرد: معلمان؛ فرهیختگانی هستند که، دولت معلمی و کرسی استادی را به هر جاه و منزلت دیگری ترجیح داده اند و نیاز انقلاب، نظام و میهن عزیز اسلامی به ایمان و مقاومت برخاسته از دانش و بینش را در یافته اند.

" پرویز حیدری" رئیس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش نيز در اين جلسه با قدرداني از مجموعه فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: امنيتي كه هم اكنون در جزیره کیش از آن بهره مند هستيم نتيجه تلاش و اقدامات مؤثر پليس مي باشد.

وي با بيان اينکه ريشه ناهنجاري ها به تربيت و آموزش بستگي دارد، افزود: آموزش و پرورش آمادگي دارد تا با همکاري پليس در راستاي آشنايي و پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي دانش آموزان که آينده سازان کشور اسلامي مي باشند، برنامه هاي خود را اجرا کند.

رئيس آموزش و پرورش جزیره کیش در پايان به برگزاري جلسه های آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس اشاره کرد و گفت: اين جلسات آموزشي باعث آرامش رواني اولیاء و دانش آموزان مي شود و آينده جامعه را از آسيب هاي اجتماعي واکسينه مي کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.