سرهنگ پاسدار محمد میرزاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده امام جمعه جزیره کیش در این دیدار نیز با تقدیر از خدمات سرهنگ کناری فرمانده سابق سپاه ناحیه کیش اظهار داشت: عزیزانی که از جمع ما می‌روند در واقع جزو کیشوندان هستند و افتخار می‌کنیم که نام این عزیزان جزو ساکنان این جزیره باشد.

وی، ورود در مسائل اجتماعی را یکی از مأموریت‌های مهم سپاه دانست و گفت: ورود در مسائل اجتماعی باعث تقویت روحیه امید در جامعه می‌شود و در مدت شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروهای سپاه و بسیج در این حوزه تلاش‌های ارزشمندی داشته‌اند.

به گفته امام جمعه جزیره کیش، خدمت به افراد مبتلا به کرونا و قرنطینه شهر به عنوان بخشی از خدمات نیروهای بسیج سپاه کیش در این مدت بوده است و در بخش تقویت ارتباط مردم با نظام هم شاهد اقدامات قابل قبول این نهاد بوده‌ایم.

با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حضور باورنکردنی کیشوندان با وجود تبلیغات دشمن و همچنین بیماری کرونا نشان دهنده ارتباط مردم و نظام، محصول تلاش‌های پشت صحنه سپاه و بسیج است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در اظهاراتی با اشاره به رشد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دفاعی کشورمان بر پایه دانش و قدرت بومی و برآمده از ظرفیت‌های داخلی، افزود: دشمن در فاز مبارزه سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده و لذا در تلاش برای ضربه زدن به کشور در عرصه‌های جنگ نرم است.

لازم به ذکر است که سرهنگ پاسدار محمد میرزاده از اهالی حاجی آباد استان هرمزگان است و در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جایگاه‌های متعددی خدمت کرده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.