با موافقت اداره آموزشگاه های پلیس راهور کشور، دومین آموزشگاه رانندگی آنلاین کشور در این جزیره راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرگرد مهدی توانگر درهمایش فرهنگ یاران و رانندگان نمونه ترافیکی اظهار داشت: این اقدام با همکاری اموزشگاه آلاء جزیره کیش انجام می شود که تمام مراحل آموزش و آزمون های به جز عملی به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با این اقدام انتظار می رود علاوه بر تسریع در روند ارایه آموزش با تاکید بر آموزش کیفی، شاهد حرکت آموزش ها و به سمت هوشمندسازی باشیم و در این راستا نیازمند حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش افزود: این پلیس کاهش تخلفات رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و تحقق این هدف نیازمند حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش برای هوشمندسازی معابر جزیره است.

وی یادآور شد: نصب دوربین های سرعت سنج، تجهیز پلیس راهور به امکانات و تجهیزات به روز کنترلی و تداوم آموزش های فرهنگ ترافیکی از جمله برنامه های این پلیس در راستای کاهش تخلفات است.

سرگرد توانگر گفت: همچنین در این راستا به دنبال اجرای سه شنبه های بدون حادثه هستیم تا بتوانیم جزیره کیش را به عنوان الگویی قابل انتقال به سرزمین اصلی تبدیل کنیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و موتورسیکلت های شارژی از دیگر برنامه های این پلیس در راستای کاهش تخلفات رانندگی در جزیره است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد تصادفات افزایش یافته است افزود: همچنین در یک ماه گذشته تخطی از سرعت مطمئنه عمده ترین تخلفات ثبت شده در جزیره است.

در این آیین ۱۰ نفر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که در یکسال گذشته هیچ گونه تخلفی نداشتند به همراه اموزشیاران آموزشگاه رانندگی کیش از سوی پلیس راهور به مناسبت هفته ناجا تجلیل شدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.