به مناسبت فرا رسیدن روز کیش، برنامه های متنوعی از جمله مسابقه دوچرخه سواری و عکاسی به همت شرکت میکا مال برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، طی نشست خبری که صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان با حضور رعنا زوره مدیر روابط عمومی میکامال، محمود وفایی رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری و ساتیار امامی دبیر جشنواره سالانه عکس میکا و جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار شد، برنامه های شاد و متنوع روز کیش معرفی شدند.

بنابر این گزارش، رعنا زوره با بیان این که این برنامه های جذاب در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان برگزار می شود، عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن روز کیش ، میکامال با هدف ایجاد اوقاتی شاد برای گردشگران و ساکنان کیش، نسبت به برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، جشنواره عکس و رونمایی از تمبر روز کیش اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها با حفظ محیط زیست جزیره برگزار خواهد شد، اعلام کرد: روز ۱۹ آبان مسابقه دوچرخه سواری همراه با اهدای جوایز بزرگ، راس ساعت ۱۵ از مقابل میکامال آغاز و ساعت ۱۷ در همین محل به پایان می‌رسد.

زوره در ادامه گفت: پس از این برنامه جشنواره عکس و آیین رونمایی تمبر یادبود روز کیش و کنسرت گروه ارکستر سازهای بادی تهران به رهبری سینا ذکایی در همین مکان برگزار می شود.

همچنین وی جشنواره کودکانه دلفی بازی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل ایستگاه اول تله‌کابین میکامال و کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران در شب دوم اجرای خود راس ساعت ۱۸را از جمله برنامه های روز پنجشنبه ۲۰ آبان برشمرد.

در این نشست خبری محمود وفایی، رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری نیز ضمن تشریح جزییات مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری میکامال کیش، از ثبت این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: مسابقه جایزه بزرگ کیش - میکامال با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری، مرکز ورزش و تفریحات سالم و بخش خصوصی با حضور ۸۰ ورزشکار کشور برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: دوچرخه سواران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان تیم های ملی دوچرخه سواران کشور حول محور میدان ساحل تا میدان کورش به صورت مسیر بسته رقابت خواهند کرد و در آن ۱۳ بار این مسیر را دور می زنند.

ساتیار امامی، دبیر جشنواره عکس میکا نیز در این نشست گزارشی از آثار ارسال شده به جشنواره و فرایند داوری آثار ارائه داد.

در این نشست خبری اصحاب رسانه جزیره کیش نیز ضمن قدردانی ، از شرکت میکا مال به عنوان حامی بزرگ برگزاری رویدادهای اجتماعی و فرهنگی در جزیره کیش یاد کردند که در مناسبت های مختلف ملی با پشتیبانی از اجرای برنامه های جذاب ، شاد و مستمر ، سعی در ارتقاء کیفیت و کمیت برگزاری برنامه های خلاق و نوآور با هدف ایجاد جذابیت برای ساکنان و کیشوندان در جزیره کیش را دارد.

به مناسبت گرامیداشت ۲۰ آبان روز کیش ۱۶ رویداد ملی و محلی ورزشی در این جزیره برگزار می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.