سرپرست جديد سازمان منطقه آزاد كيش در نخستين روز كاری خود با حضور در مسجد امام حسن مجتبي (ع) مزار شهدای گمنام را غبار روبی و عطر افشاني كرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح كيش، محمدرضا نوايی لواسانی سرپرست جديد سازمان منطقه آزاد كيش به همراه معاونان و برخی از مدیران سازمان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش، داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش و جمعی از مسولان محلی، نظامی و انتظامی، روسای ادارات، نهاد ها و مدیران عامل شرکت های تابعه سازمان، صبح يكشنبه 23 آبان مزار شهدای گمنام در کیش عطر افشانی و غبار روبی شد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به "آیه الذین یومنون بالغیب" گفت: عالم بر دو بخش است؛ یک بخش زمینی که ما هستیم و یک بخش غیب که نمی بینیم، عالم غیب واقعی تر از این عالم است که لمس می کنیم و شهدا صاحبان آن عالم هستند و باید از آنها استعانت کرد.

همچنین در این مراسم مسئولان جزیره کیش با قرائت فاتحه و عطر افشانی قبور شهدای گمنام و شهید مدافع سلامت حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راگرامی داشتند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.