سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از شهرک مسکونی سحر، تسریع در رفع مشکلات و نیاز‌های ساکنان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، محمدرضا نوايي لواسانی در اين بازديد بر تجهیز و تامین مواردی از جمله تعاونی و بازار میوه تره بار با قیمت مناسب، پیرایشگاه و آرایشگاه، نمازخانه، اجاق گاز، مواد و لوازم بهداشتی برای رفاه حال قشر کارگر و خانواده‌های آنان تاکید کرد تا مدیران مربوطه به عنوان وظیفه شرعی در اولویت کار خود قرار دهند.

همچنین مشکلات کاری و معیشتی ازجمله معضلات بیمه و مرخصی‌های بی حقوق، وجود نداشتن امنیت شغلی از سوی پیمانکاران پس از مرخصی کارگران، دوری از خانواده و عدم امکان استقرار آن‌ها به دلیل هزینه‌های بالای معیشتی، هزینه‌های بالای سفر به شهرهاي كشور از كيش و دیدار با خانواده از جمله معضلاتی بود که از سوی ساکنان شهرک مطرح شد.

ایجاد آشپزخانه با کمک خیرین، تعبیه مهمانسرای شهرک سحر برای حضور خانواده‌های کارگران همچنین رفع مشکلات پخش سیلندر‌های گاز در این کمپ از سوی سرپرست سازمان منطقه آزاد كيش مورد تاکید قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد تا ۳ نماینده از بین ساکنان شهرک برای بررسی هرچه بیشتر موضوعات مربوطه با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کنند.

این شهرک شامل دو بخش متاهلی با تعداد ۱۴۸ واحد و یک بخش مجردی با ۹۸ اتاق است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.