حفظ دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ضرورت امروز جامعه

 امام جمعه کیش حفظ دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را از مهمترین برنامه های جامعه امروز برشمرد.

همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس همایش اقتدار نیروهای مسلح با حضور مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی جزیره کیش صبح امروز در سینما لبخند کیش برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از اتحاد خوب نیروهای نظامی و انتظامی کیش با مسئولان گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است تمامی توطئه های دشمنان و فتنه ها را به فرصت تبدیل کرده و به بهترین شکل ممکن دست اندازی دشمنان به منافع کشور را خنثی سازد.
امام جمعه کیش افزود: نمونه بارز توطئه و نفوذ به اوایل انقلاب بر می گردد که همزمان با اغاز جنگ بنی صدر به دلیل خیانت هایی که به کشور کرد از ریاست جمهوری کشور برکنار شد تا بدین ترتیب اوضاع جنگ تحمیلی تغییر کند.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از ضروریات امروز برشمرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی است که از دل آن نسلی تربیت شد که باعث افتخار انقلاب اسلامی و اقتدار و استقلال کشور شد.
فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش هم در این مراسم با مرور حوادث تاریخی آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: رژیم بعث عراق با 12 لشکر و 45 تیپ مستقل وارد جنگ شد اما جوانان ایران اسلامی با دست خالی ولی با توکل به خدا توانستند جلوی تجاوزگران بایستند.
سرهنگ محسن رضایی افزود: امروز هم با حضور جوانان این مرز و بوم و با دستاوردهایی بومی هر تهدید از سوی دشمنان در نطفه خنثی خواهد شد.
وی با بیان اینکه بصیرت و بینش صحیح لازمه حرکت در مسیر صحیح است عنوان کرد: پیروی در هشت سال دفاع مقدس و تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، در سایه رهبری امام خمینی(ره) و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری شکل گرفته و همچنان هم دفاع باقی است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.