دسته: مذهبی

 مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام در کیش

 مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای گمنام جزیره کیش با حضور فرماندهان نیروهای نظامی ، انتظامی و پدافند هوایی برگزار شد.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای گمنام ،شهدای صنعت هوانوردی و همچنین شهدای مدافع حرم گفت:  این مراسم به مناسبت 5 دی سالروز فرمان امام خمینی (ره) "مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی"برگزار شده است.
محمد حسن جهان با بیان اینکه در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ،کشور در گیر مبارزه با عناصر ضد انقلاب و جنگ تحمیلی بودافزود:  در این برهه حساس زمانی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ربایش چندین فروند هواپیما قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام را داشتند که امام خمینی(ره) در تاریخ 5 دی ماه 1362 فرمان تاریخی تشکیل "سپاه حفاظت هواپیمایی را صادر کردند که با توجه به اینکه  وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در قانون اساسی  مبنی بر پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است ،این ماموریت حساس و خطیر به سپاه محول گردید.
وی با اشاره به  تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای حفاظت هواپیمایی کشور افزود: امروز به لطف خداوند متعال و تلاش  نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی در زمین و هوا  کشور در بالاترین سطح  امنیتی قرار دارد.
قرائت زیارت عاشورا  وعطر افشانی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها :