امام جمعه کیش گفت : امریکا با تغییر تاکتیک به دنبال تغییر رفتار و نفوذ در جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران به لحاظ محتوا،شعارها ،نوع عملیات و استقلالی که برای کشور به ارمغان آورده به انقلابی بی بدیل در تاریخ تبدیل شده است.
وی به دفاع مردمی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب از جهت محتوا و اینکه مردم سرمایه هایی را صرف آن کردند طبیعی است که از آن دفاع جانانه کنند .
حجت الاسلام علیدادی پیروزی انقلاب را حاصل تهدید ها ،اسارت ها ، جانبازی ها و شهادت های جوانان این مرز و بوم دانست و گفت : دهها هزار نفر در این راه از جان خود گذشتند تا امنیت و آزادی را برای کشور به ارمغان بیاورند.
وی تصریح کرد : دشمنان در دوران انقلاب همواره به دنبال تغییر ساختار بودند و در این راه طرحهای ظالمانه ای را اعمال کردند و گروهک های منافق را به جان مردم ایران انداختند .
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه دشمن جنگ تحملی را به راه انداخت گفت : بیش از 80 کشور علیه جمهوری اسلامی موضع گرفتند و ده ها هزار نفر از بهترین سرمایه های کشور را شهید کردند .
خطیب جمعه کیش اظهار کرد : آمریکا متوجه شد که تغییر ساختار در جمهوری اسلامی جوابگو نیست و با تغییر تاکتیک به سمت تغییر رفتار حرکت کرد تا محرمانه نفوذ کند و رفتارهای مسئولان و ذائقه ها را تغییر دهد.
امام جمعه کیش به دشمنی های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:این دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی جدی و تمام ناشدنی است و تنها تاکتیک های آنان در حال تغییر است .
حجت الاسلام علیدادی با تاکید بر اینکه امریکائیان به دنبال طراحی رانت ها،فسادها و ترویج اشرافی گری هستند تا رفتارهای مسئولان و مردم تغییر کند گفت: تغییر رفتار نیاز به زمان طولانی دارد .
وی افزود : آمریکا اگر بتواند در تغییر رفتار در جامعه موفق بشود به تغییر ساختار دست خواهد یافت.
خطیب جمعه کیش تصریح کرد :با توجه به حضور رئیس جمهور کم عقل امریکا در راس قدرت امروز بیشتر با تغییر ساختار مواجه خواهیم بود .
وی با تاکید بر اینکه نفوذ مهمترین ابزار در تغییر رفتار است اظهار کرد :ملت ایران هم توجه به تغییر ساختار و هم رفتار دارد .
وی به نفوذ دشمنان در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: آنان توانستند در دوران انقلاب با نفوذ ،بنی صدر را با رای مردم بر مسند ریاست جمهوری برسانند که مردم خیلی زود متوجه آن شدند.
امام جمعه کیش افزود : این انقلاب با رهبری های مقام معظم رهبری و با هوشمندی مردم فهیم و همیشه در صحنه و با وحدت و همدلی به پیروزی رسید و با همین هوشیاری و انسجام از پیچ های خطرناک عبور خواهدکرد .
وی گفت : امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به یاوه گویی های کاخ سیاه دادند و اینکه دمکرات ها یا جمهوری خواهان بر مسند قدرت باشند تفاوتی برای ملت ایران ندارد .
حجت الاسلام علیدادی به حکم تاریخی حضرت امام راحل درمورد ارتداد سلمان رشدی چهره منحوسی که به مقدسات اسلام و ساحت مقدس پیامبر (ص ) اهانت کرده بود اشاره کرد و گفت :امام خمینی (ره) با درایت و ریزبینی این حکم تاریخی را صادر کرد .
وی در ادامه یاد آور شد :حکم لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی به جنبشی بزرگ علیه استعمار انگلیس تبدیل و کمر بریتانیا با این فتوا شکسته شد .
خطیب جمعه کیش افزود : این حکم نشان داد که مراجعیت تشیع در دوران های مختلف پیشتاز دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) بوده است .
خطیب جمعه کیش در پایان شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور آیت الله اشرفی شاهرودی ،حجت الاسلام راشد یزدی استاد حوزه ، حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی ائمه جمعه ، سردار محمد شرفی معاون پیشگیری ناجا ،مدیرعامل منطقه آزاد کیش ،مسئولان سازمان ها و ادارات و مردم مومن در مصلای بزرگ جزیره کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.