دسته: مذهبی

حجت الاسلام علیدادی در اجتماع بزرگ قرآن آموزان موسسه مشکات کیش که با حضور  ۷۰۰ قرآن برگزار شد گفت: باید دستورات قرآن کریم در سطح جامعه ساری و جاری شود.

در جمع بزرگ قرآنی که شامگاه شنبه با حضور بیش از ۶۰۰ قرآن آموز در مصلی بزرگ کیش برگزار شد از جدود ۸۰ قرآن آموز برتر و مربیان خلاق آنان تقدیر شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش در این مراسم با تقدیر از برپایی محفل بزرگ قرآنی قرآن آموزان در جزیره کیش گفت: تنها با یاد گرفتن قرآن وظیفه ما به پایان نمی رسد.

وی افزود: ما پس از یادگیری و آموزش قرآن و آشنایی با فرهنگ و آموزه های دینی و قرآنی باید به آیات نورانی و هدایتگر قرآن عمل کنیم.

امام جمعه کیش با تاکید بر پیاده سازی دستورات الهی که در قرآن کریم به عنوان چراغ هدایت برای بشر فرستاده شده است عنوان کرد: باید آیات الهی در سطح جامعه ساری و جاری شود و همه به دستورات دینی عمل کنیم.

وی اظهار کرد: امیدوارم این جمع با شکوه که امروز در این محفل گردآمده اند به یک جریان قرآنی عظیم در سطح جزیره کیش تبدیل شود که به سرعت نیز این مهم در حال پیشروی است و مشاهده می شود که بسیاری از مردم به این خانواده گسترده قرآنی پیوسته اند.

حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر موسسه قرآنی مشکات نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی خانواده قرآنی مشکات گفت: این موسسه در حال حاضر دارای ۱۶ پایگاه قرآنی است که به سرعت نیز با استقبال گسترده ای که از سوی مردم شده در حال افزایش است.

وی تعداد قرآن آموزان این موسسه را بیش از ۶۰۰ قرآن آموز عنوان کرد که در دو رده سنی زیر ۷ سال و ۷ تا یازده سال در حال آموزش قرآن هستند و افزود: امروز در این جمع علاوه بر برگزیدگان سومین دوره مسابقات قرآن موسسه قرآنی مشکات از مربیان خلاق نیز تقدیر شده و به تمام قرآن آموزان حاضر جوایزی اهدا می شود.

اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن موسسه مشکات با تقدیر از برگزیدگان موسسه و مربیان خلاق با حضور حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، جمعی از روحانیون جزیره کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی کیش، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، رئیس آموزش و پرورش کیش و جمعی از مسئولان، قرآن آموزان و خانواده های آنان در مصلی بزرگ کیش برگزار شد.

جزیره کیش در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی با مساحت ۹۱ کیلومتر مربع دارای جمعیت جوان و بیش از ۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب ها :