امام جمعه کیش با اشاره به اینکه امینت مردم خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است اصابت موشک های بالستیک به مواضع تروریست ها را نمونه ای بارز از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی تقوی الهی را رمز ورود به بهشت الهی برشمرد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) هم شاهد قیام امام حسین(ع)، هم راوی قیام و هم افشاگر ماهیت دستگاه فاسد اموی بود و اگر افشاگری های این امام بزرگوار نبود معلوم نیست چه برسر قیام امام در تاریخ می آمد.

خطیب جمعه کیش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا از خبرهای خوشی که فضای مجازی را به خود اختصاص داده سخن گفت و افزود: انتشار این خبرها در فضای جامعه موجب مسرت و خرسندی است و نشان از این دارد که خداوند با صابران است و این انقلاب را رها نمی کند.

وی  به تحولات روزهای اخیر اشاره کرد و برگزاری رزمایش خدمات رسانی بسیج در قالب ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی در سراسر کشور با اجرای یک هزار و ۹۷۳ طرح بهداشتی، آموزشی، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی را از جمله تحولات شاخص آن برشمرد و افزود: نقطه اوج این رزمایش اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی با سخنرانی مقام معظم رهبری بود که در آن بیانات ارزشمند، حکیمانه و مهمی ایراد کردند.

امام جمعه کیش با تاکید براینکه یکی از محوری ترین بیانات رهبری اشاره به اوج اقتدار و عظمت ایران اسلامی و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران بود افزود: این ها واقعیت های انکارناپذیر ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری این واقعیت ها انکارناپذیر است و قابلیت هایی است که دشمن تلاش می کند  آن ها را مخفی کند اما مردم باید بدانند که ایران از چنین عظمت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در دیدار با بسیجیان بر تاریخ پرشکوه ایران اسلامی تاکید کردند افزود: مقام معظم رهبری عظمت ایران اسلامی را تنها مختص این ۴۰ سال ندانسته و به جز ۲۰۰ سال از نیمه قاجار تا پایان دوره پهلوی را از تاریخ پرعظمت ایران اسلامی می دانند که در آن ایران همواره سرآمد ملت های مسلمان و حتی همه ملت ها بوده است.

وی تصریح کرد: امروز هم ملت ایران در این جنگ اقتصادی با شکست تحریم ها با عظمت باقی مانده و سیلی دیگری به آمریکا خواهد زد و به سران آمریکا به ویژه رئیس جمهور سبک مغز آمریکا خواهد فهماند که جمهوری اسلامی همچنان پایدار و استوار می ماند.

امام جمعه کیش اصابت ۶ فروند موشک بالستیک میان برد نقطه زن سپاه به فاصله ۵۷۰ کیلومتری مواضع گروهک های تروریستی و بمباران این مواضع همزمان توسط ۷ فروند پهباد بمب افکن را از دیگر تحولات و خبرهای خوش روزهای اخیر خواند و افزود: این عملیات با نام ضربت محرم و رمز مقدس ” یا حسین”(ع) انجام شد که نشان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: انجام این عملیات پس از حمله تروریستی در اهواز نشان داد که امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در این خصوص هیچ مماشاتی با دشمن نخواهیم داشت.

حجت الاسلام حسن زاده با تبریک هفته نیروی انتظامی به سروقامتان سبز پوش حافظ حریم نظم و امنیت اجتماعی از نیروهای انتظامی جزیره کیش به عنوان نیروهایی خدوم، مومن، متعهد، انقلابی و تلاشگر نام برد و از تلاش های بی دریغ آنان در برقراری نظم و امنیت در جزیره مرجانی کیش تقدیر کرد.

وی به ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اشاره کرد که ۸ هزار نفر از آنان دردفاع مقدس و ۵ هزار نفر در راستای تامین امنیت جان خود را تقدیم انقلا کردند گفت: ۲۲ هزار جانباز نیروی انتظامی نیز نشان می دهد که آن ها دین خود را به انقلاب به نحو احسن ادا کرده اند.

امام جمعه کیش با اشاره به برخی گزارش های رسیده مبنی بر مشکلات عدیده در آموزش و پرورش جزیره کیش مبنی بر عدم وجود مدیر ثابت در این مدارس به حضور در این مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: در صحبت با اصحاب فرهنگ و ادب در خصوص گزارشات رسیده تحقیق و بررسی کرده و مشاهده کردم که متاسفانه برخی مدارس هنوز مدیریت ثابت ندارند که جای بسی تاسف است.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می کنم که به سرعت این مشکلات را حل کنند.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم مومن در مصلای کیش برگزار شد

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.