امام جمعه کیش گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری، مشارکت جدی بخش خصوصی، بهره گیری از کارشناسان اقتصادی و ارائه راهکار‌های عملیاتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جلسه مشترک رهبر معظم انقلاب با سران سه قوه گفت: بیانات منطقی و شفاف رهبری در خصوص حل بحران اقتصادی کشور راه گشاست.
وی افزود: ایشان به بهره گیری از اقتصاددانان دلسوز و مجرب برای سامان دادن به اوضاع اقتصادی تاکید کردند و البته مشارکت بخش خصوصی را نیز کمک به دولت و رفع مشکلات اقتصادی دانستند.
وی افزود: حضرت آیت الله خامنه ایی تاکید داشتند تصمیماتی که گرفته می شود باید قابلیت اجرا داشته باشند تا مردم از فشار اقتصادی رها شوند.
خطیب جمعه کیش خاطرنشان کرد: ریشه مشکلات اقتصادی تحریم ، کمبود نقدینگی ، تورم ، نبود شغل و مشکلات نظام بانکی است و توجه به رهنمون های رهبری می تواند کشور را از بحران نجات دهد.
وی فشار اقتصادی به مردم به ویژه اقشار کم درآمد را موجب نگرانی رهبری عنوان کرد و گفت: کارگران کیش هم در نامه ای به امام جمعه خواستار رفع مشکلات اقتصادی و توجه بیشتر مسئولان شدند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده به هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی (به روایتی) اشاره کرد و گفت: جمعی از فقها شیعه از جمله شیخ کلینی ، شیخ مفید و شیخ طبرسی بیست و هشتم صفر را سالروز شهادت این امام بزرگوار می دانند اما در میان فقها بزرگانی چون شیخ کدکنی ،شیخ بهایی و علامه مجلسی با ارائه مستنداتی هفتم صفر را سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) عنوان کردند.
وی در پایان از آیت الله اشرفی اصفهانی ، سلمان فارسی، شهید شوشتری و استاد غزلسرای ایران حافظ شیرازی یاد کرد و  روز استاندارد را نیز گرامیداشت.
برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.