مسئول بسیج دانشجویى جزیره کیش گفت: با توجه به محدودیت‌های برگزاری اجتماعات، عزادارى هیات بسیج دانشجویی جزیره کیش در دهه اول محرم به صورت مجازی برگزار مى‌شود.

محمدحسین یوسف پور، مسئول بسیج دانشجویى جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص نحوه برگزارى عزادارى محرم از سوى این تشکل دانشجویى گفت: امسال بدلیل شرایط بوجود آمده و محدودیت‌های برگزاری اجتماعات، عزادارى هیات بسیج دانشجویی جزیره کیش به صورت مجازی و در صفحات اینستاگرام با پخش زنده (لایو) برگزار می‌شود.

یوسف پور اضافه کرد: برنامه عزاداری دهه اول محرم از فردا شب، ٣٠ مرداد مصادف با شب اول ماه محرم و در کنار مزار شهدای گمنام جزیره کیش برگزار می‌شود.
 
مسئول بسیج دانشجویى جزیره کیش اظهار کرد: به دلیل محدودیت در برگزاری اجتماعات این مراسم به صورت پخش زنده از صفحات اینستاگرام این تشکل دانشجویى با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی و مداحی توسط مداحان و سخنرانان کشوری و بمدت ۶۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
 
وى یادآور شد: همچنین با توجه به محدودیت‌های پخت و پز و تهیه غذای گرم و نذری، اقلام غذایی در بین نیازمندان در دهه اول محرم توزیع خواهد شد.
برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.