سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش وحید اسناوندی را به عنوان سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سعید پورزادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال کیش، پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان کار را مهمترین برنامه مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش دانست.
وی با بیان اینکه بر اساس سند بالادستی مناطق آزاد و وظیفه‌ای که بر عهده آن‌ها گذاشته شده، این مناطق باید تاثیرگذاری مثبتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته باشند، افزود: اشتغال آفرینی پایدار با جذب و شناسایی نیروی کار ماهر، متخصص و توانمند از استان هرمزگان اولویت سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وظیفه این سازمان در پیگیری از امور اشتغال ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و اسرا گفت: رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های این خانواده‌ها با همکاری و تعامل با اداره ارتباطات مردمی، امور خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر وظایف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش است.
پورزادی با تاکید بر نظارت جدی بر تردد اتباع خارجی در جزیره کیش، خواستار مدیریت تردد این افراد با همکاری کارفرمایان شد و گفت: با توجه به درخواست اصناف و مجموعه‌های گردشگری، تردد گسترده این اتباع در مراکز گردشگری قابل پذیرش نیست و این خواست نهاد‌های امنیتی نیز هست.

وی نظارت جدی بر به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در مراکز گردشگری را از دیگر وظایف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و افزود: طرح جایگزینی این افراد با هموطنان متقاضی کار، باید در دستور کار قرار گیرد.

پورزادی با اشاره به لزوم رعایت و نظارت بر بهداشت و ایمنی کار و رعایت محیط زیست در پروژ‌های عمرانی کیش و بکارگیری متخصصان مجرب در این زمینه، خواستار نظارت و بازرسی جدی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص قرارداد‌های پیمانکاران اصلی و جزء در زمینه رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پروژه‌ها شد.

وی افزود: دستورالعمل رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پروژه‌ها باید به تایید و امضا کارفرما، مشاور و ناظر پروژه‌ها برسد تا آنان متعهد به رعایت مقررات حاکم بر این دستورالعمل شوند.
در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش از عملکرد آقای محمدعلی جلایر در طول ۴۳ ماه خدمت در مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش تقدیر شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.