علی خدیور

رکورددار دوی 400 متر ایران گفت: سطح رقابت داخل سالن قهرمانی کشور در دوی 400 متر عالی  و امید بخش بود.

رکورددار دوی 400 متر ایران گفت: سطح رقابت داخل سالن قهرمانی کشور در دوی 400 متر عالی  و امید بخش بود.

علی خدیور رکورددار دوی 400 متر ایران پس از مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور : «فدراسیون پیش تر اعلام کرده بود که ملی پوشان می توانند بدون حضور در رقابت های انتخابی در قهرمانی داخل سالن آسیا شرکت کنند و در پی همین امر با نظر مربی ام در انتخابی شرکت نکردم. چرا که هم سال سنگینی را پشت سرگذاشته ام و در سال جاری تاکنون در  37 مسابقه دویده ام و واقعا نیاز به ریکاوری داشتم تا در قهرمانی آسیا عملکرد بهتری داشته باشم.»

وی افزود: «با اینکه در مسابقات شرکت نکردم اما از نزدیک شاهد برگزاری آن بودم و می توانم به جرأت بگویم که در دوی 400 متر سطح رقابت ها بسیار بالا و امید بخش بود. من در قهرمانی آسیا برای مدال آوری حاضر خواهم شد، ضمن اینکه احتمالا رقیبان خوبی در این مسابقات حاضر خواهند شد، اما فکر می کنم در دوی 4 در 400 متر نیز می توانیم یکی از بهترین ها باشیم و علاوه بر قهرمانی داخل سالن آسیا، در بازی های آسیایی نیز در دوهای امدادی به مدال برسیم.»

وی در خصوص میزبانی ایران اذعان داشت: «گرفتن این میزبانی نیاز به درایت خاصی داشت و آقای کیهانی این کار را کرد. تاکنون که به بیشتر وعده های خود از جمله پاداش ورزشکاران و گرفتن میزبانی جامه عمل پوشانده، امیدوارم در این میزبانی نیز فدراسیون بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.»

خدیور در خصوص برنامه ریزی برای بازی های آسیایی گفت: «تمام توانایی ام را برای رسیدن به مدال در این میدان به کار خواهم گرفت. در حال حاضر با آقای محمد زاده کار می کنم اما ظاهرا فدراسیون در نظر دارد تا یک مربی خارجی به کار بگیرد تا ضمن پیشرفت من در دوی 400 متر در راستای پیشرفت مربیان نیز گامی برداشته باشد. در صورت حضور مربی خارجی همزمان با وی و مربی خودم کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در بازی های آسیایی مدال آور باشم.»

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.