باکمی تحقیق و بررسی متوجه شدیم مدیران و معاونان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه این سازمان طی چند روز گذشته خود را از پروتکل‌ها بهداشتی استثنا فرض کرده و بلافاصله پس از بازگشت به کیش در محل کار خود حاضر و خود را در قبال جان و سلامتی دیگران مسئول ندانسته و از رعایت...

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، چند روزی است که از زبان دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش پروتکل‌های جدید کرونایی در جزیره کیش اعلام‌شده است که یکی از این پروتکل‌ها مربوط به قرنطینه 5 روزه پرسنل اداری و سازمان منطقه آزاد کیش است. طبق این قانون پرسنلی که به مرخصی یا مأموریت خارج از کیش رفته‎اند پس از بازگشت به کیش  با قرنطینه 5 روزه مواجه و تنها با منفی شدن آزمایش کوید 19 اجازه حضور در محل کار خود را به‌دست می‌آورند.
* مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش کرونا نمی‌گیرند!!!
باکمی تحقیق و بررسی متوجه شدیم مدیران و معاونان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه این سازمان طی چند روز گذشته خود را از این پروتکل‌ها استثنا فرض کرده و بلافاصله پس از بازگشت به کیش در محل کار خود حاضر و خود را در قبال جان و سلامتی دیگران مسئول ندانسته و از رعایت پروتکل‌های وضع‌شده چشم‌پوشی کرده‌اند. جالب است بدانید اسفند سال گذشته یکی از مدیران سازمان علی‌رغم ابتلا به ویروس کرونا (به علت حضور در دوران خاموش ویروس)  بارها در جلسات سازمانی شرکت کرده بود که خوشبختانه با بروز علائم بیماری به قرنطینه منتقل‌شده و خطر انتقال ویروس به دیگران توسط این مدیر به صفر رسید.
چشم‌پوشی از این پروتکل‌ها در پست‌های بالایی این سازمان می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد خطر برای تمامی کارمندان و ارباب‌رجوع باشدکه نظارت و سخت‌گیری بیشتر شورای سلامت در خصوص این رفتار غیرمسئولانه در میان مدیران ارشد این سازمان را می طلبد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.